МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модуль І. Стародавня й середньовічна історія України (до другої половини XVII ст.)Програмові вимога зовнішнього незалежного оцінювання з історії..................................................................... 22 Тема 1.Українські землі в найдавнішу добу 1.1. Первісний лад на території України............................... 23 1.2. Перші державні утворення в Північному Причорномор'ї та в Криму 26 1.3. Східні слов'яни в давнину ................................................. ЗО Тема 2.Київська Русь 2.1. Утворення та становлення східнослов'янської держави — Київської Русі 33 2.2. Розквіт Київської Русі. Політичний лад.......................... 37 2.3. Роздроблення Київської Русі............................................. 42 2.4. Галицько-Волинська держава.......................................... 46 2.5. Монголо-татарська навала на українські землі та її наслідки.......................................................................... 49 2.6. Соціально-економічний розвиток Київської Русі........................................................................ 51 2.7. Культура Київської Русі.. .•............................................... 54 Історичне значення держави Київська Русь і Галицько- Тема 3. Українські землі під владою Литви та Польщі (XIV-XVIст.). 3.1.Захоплення й розподіл українських земель Литвою, Польщею та іншими державами..................... 59 3.2. Виникнення й розвиток українського козацтва.................................................................................. 66 3.3. Крим у період пізнього середньовіччя............................ 77 314. Суспільно-політичний лад та економічний розвиток України наприкінці XVI — у першій половині XVII ст................................................................... 79 3.5. Селянсько-козацькі повстання кінця XVI — 20-30 pp. XVII ст. Початки козацького 3.6. Культура України в XVI — першій половині XVII ст..................................................................................... 86 Тестові завдання до модуля І........................................................ 90
|
||||||||
|