Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль І. Стародавня й середньовічна історія України (до другої половини XVII ст.)

Програмові вимога зовнішнього незалежного

оцінювання з історії..................................................................... 22

Тема 1.Українські землі в найдавнішу добу

1.1. Первісний лад на території України............................... 23

1.2. Перші державні утворення в Північному Причорномор'ї та в Криму 26

1.3. Східні слов'яни в давнину ................................................. ЗО

Тема 2.Київська Русь

2.1. Утворення та становлення східнослов'янської держави — Київської Русі 33

2.2. Розквіт Київської Русі. Політичний лад.......................... 37

2.3. Роздроблення Київської Русі............................................. 42

2.4. Галицько-Волинська держава.......................................... 46

2.5. Монголо-татарська навала на українські землі

та її наслідки.......................................................................... 49

2.6. Соціально-економічний розвиток

Київської Русі........................................................................ 51

2.7. Культура Київської Русі.. .•............................................... 54

Історичне значення держави Київська Русь і Галицько-
Волинської держави................................................................... 57

Тема 3. Українські землі під владою Литви та Польщі (XIV-XVIст.).

3.1.Захоплення й розподіл українських земель

Литвою, Польщею та іншими державами..................... 59

3.2. Виникнення й розвиток українського

козацтва.................................................................................. 66

3.3. Крим у період пізнього середньовіччя............................ 77

314. Суспільно-політичний лад та економічний

розвиток України наприкінці XVI — у першій

половині XVII ст................................................................... 79

3.5. Селянсько-козацькі повстання кінця

XVI — 20-30 pp. XVII ст. Початки козацького
державотворення.................................................................. 83


3.6. Культура України в XVI — першій половині

XVII ст..................................................................................... 86

Тестові завдання до модуля І........................................................ 90




Переглядів: 275

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА | Модуль II. Нова історія України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.