Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язання

1). Маємо невизначеність . Застосовуючи правило Лопіталя, дістанемо:

.

Знов маємо невизначеність . Застосовуємо ще раз правило Лопіталя:

.

2). Маємо невизначеність . Представимо функцію у вигляді дробу:

.

Тепер ми маємо невизначеність , до якої застосуємо правило Лопіталя:

.

Застосувавши ще раз правило Лопіталя, остаточно дістанемо:

3). Маємо невизначеність . Представимо функцію у вигляді

.

Перейдемо до границі у показнику степеня, користуючись правилом Лопіталя:

.

Враховуючи, що за наслідком з першої визначної границі , маємо:

.

Отриману невизначеність вигляду , розкриваємо за правилом Лопіталя:

.

Остаточно дістанемо

.

4). Маємо невизначеність , до якої неможна застосувати правило Лопіталя, бо границя похідної знаменника дробу не існує. Розділимо чисельник і знаменник дробу на

.

Враховуючи, що та за теоремою про добуток обмеженої функції на нескінченно малу, маємо:

.

Задача 6. Знайти найбільше і найменше значення функції на відрізку .




Переглядів: 341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язання | Розв’язання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.