МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
САМОСТІЙНА РОБОТА
ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ІНДЗ із курсу «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття» – це письмова робота в межах навчальної програми курсу, яка виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних та практичних занять і охоплює декілька тем. Види ІНДЗ із курсу «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття»: 1.реферат з теми; 2.конспект із теми (змістового модуля) за заданим планом або планом, який студент розробив самостійно; 3.стаття. Орієнтовна структура індивідуальних науково-дослідних завдань ▪ вступ – зазначається тема, мета та завдання роботи та основні її положення; ▪ теоретичне обґрунтування – виклад базових теоретичних положень, на основі яких виконується завдання; ▪ основні результати роботи - систематизована реферативна інформація та її аналіз; ▪ висновки; ▪ список використаної літератури.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|