Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






САМОСТІЙНА РОБОТА

№ з/п Назва теми Кількість годин (Стац.) Кількість годин (З/ від.)
Державницько-політичний зміст й естетичні орієнтації літературної дискусії 1925-1928 рр. -
Збірка «Замість сонетів і октав» П.Тичини: філософський та біблійний аспекти
Національна самобутність неокласицизму Максима Рильського. -
Естетична природа українського футуризму, його маніфести й художня дискурсивна практика.
Лірика поетів-«січових стрільців»
Астральна символіка в ліриці Б.-І.Антонича. -
Автобіографічний дискурс роману „Третя рота” В.Сосюри. -
Жанрове розмаїття українського авангардного роману 20-х років ХХ століття.
Інтертекстуальність роману «Вальдшнепи» М. Хвильового -
Автобіографічний дискурс роману «Майстер корабля» Ю.Яновського
Шляхи розвитку української драматургії в першій половині ХХ ст. (І.Микитенко, О.Корнійчук, Я.Галан) -
Психологізм повісті «Поза межами болю» О.Турянського
Імпресіонізм прозових творів М.Івченка -
Опрацювання лекційного матеріалу, підготовка до практичних занять з курсу, підготовка до складання екзаменів, контрольних робіт, тестування.
Виконання індивідуальних завдань (ІНДЗ)
  Разом

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ

ІНДЗ із курсу «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття» – це письмова робота в межах навчальної програми курсу, яка виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних та практичних занять і охоплює декілька тем.

Види ІНДЗ із курсу «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття»:

1.реферат з теми;

2.конспект із теми (змістового модуля) за заданим планом або планом, який студент розробив самостійно;

3.стаття.

Орієнтовна структура індивідуальних науково-дослідних завдань

▪ вступ – зазначається тема, мета та завдання роботи та основні її положення;

▪ теоретичне обґрунтування – виклад базових теоретичних положень, на основі яких виконується завдання;

▪ основні результати роботи - систематизована реферативна інформація та її аналіз;

▪ висновки;

▪ список використаної літератури.

 




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | ТЕМАТИКА ІНДЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.