Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



САМОСТІЙНА РОБОТА

№ з/п Назва теми Кількість годин (Стац.) Кількість годин (З/ від.)
Державницько-політичний зміст й естетичні орієнтації літературної дискусії 1925-1928 рр. -
Збірка «Замість сонетів і октав» П.Тичини: філософський та біблійний аспекти
Національна самобутність неокласицизму Максима Рильського. -
Естетична природа українського футуризму, його маніфести й художня дискурсивна практика.
Лірика поетів-«січових стрільців»
Астральна символіка в ліриці Б.-І.Антонича. -
Автобіографічний дискурс роману „Третя рота” В.Сосюри. -
Жанрове розмаїття українського авангардного роману 20-х років ХХ століття.
Інтертекстуальність роману «Вальдшнепи» М. Хвильового -
Автобіографічний дискурс роману «Майстер корабля» Ю.Яновського
Шляхи розвитку української драматургії в першій половині ХХ ст. (І.Микитенко, О.Корнійчук, Я.Галан) -
Психологізм повісті «Поза межами болю» О.Турянського
Імпресіонізм прозових творів М.Івченка -
Опрацювання лекційного матеріалу, підготовка до практичних занять з курсу, підготовка до складання екзаменів, контрольних робіт, тестування.
Виконання індивідуальних завдань (ІНДЗ)
  Разом

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ

ІНДЗ із курсу «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття» – це письмова робота в межах навчальної програми курсу, яка виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних та практичних занять і охоплює декілька тем.

Види ІНДЗ із курсу «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття»:

1.реферат з теми;

2.конспект із теми (змістового модуля) за заданим планом або планом, який студент розробив самостійно;

3.стаття.

Орієнтовна структура індивідуальних науково-дослідних завдань

▪ вступ – зазначається тема, мета та завдання роботи та основні її положення;

▪ теоретичне обґрунтування – виклад базових теоретичних положень, на основі яких виконується завдання;

▪ основні результати роботи - систематизована реферативна інформація та її аналіз;

▪ висновки;

▪ список використаної літератури.

 




Переглядів: 498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | ТЕМАТИКА ІНДЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.