МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМАТИКА ІНДЗ· Модерністська природа літературних напрямів, стильових течій в українській та західноєвропейській літературах перших десятиліть ХХ століття. · Осмислення модерністського дискурсу на сторінках літературних часописів („Літературно-науковий вісник”, „Книгар”, „Музагет”, „Життя і революція”, „Вапліте”, „Гарт”, „Ланка”, „Нова генерація”). · Естетична парадигма неокласиків. · Месіанська концепція третього відродження людства і проблема стилю „романтики вітаїзму” в памфлетах Миколи Хвильового. · Гетерогенний характер української поезії 20-х років ХХ століття. · Художній дискурс урбаністичної лірики українських поетів 20-30-х років ХХ століття. · Філософія панкосмізму і поетика символізму в ранній творчості Павла Тичини. · Захоплення величчю національно-культурного відродження і трагічні мотиви в поезії П.Тичини 20-х років. · Проблематика, поетика збірки „Синя далечінь” Максима Рильського. · Біблійні образи і топоси в символістському дискурсі поезії Дмитра Загула. · Героїко-романтичне відображення революції та громадянської війни (В.Елан-Блакитний «Удари молота і серця», В.Чумак «Заспів»). · Еволюція В.Поліщука: від неореалізму до революційного романтизму. Конструктивізм середини 20-х років: зразки поетичного сцієнтизму. · Творча та світоглядна еволюція Майка Йогансена. · Ліричність, філософічність поезії Є.Плужника. · Трагікомедія Є.Плужника „Змова в Києві”: драматичні суперечності пореволюційної дійсності. · Естетичні шукання В.Свідзинського у збірці “Ліричні поезії”. · Особливості моделювання світу в футуристичній ліриці Михайля Семенка. · Вплив футуризму на художні шукання раннього Миколи Бажана. · Експресіоністська поетика лірики Євгена Плужника. · Особливості моделювання світу в романі „Недуга” Євгена Плужника. · Особливості моделювання світу і людини в поезії Майка Йогансена. · Експериментальна проза Майка Йогансена. · Неокласицизм Миколи Зерова як органічне явище української літератури 20-30-х років ХХ століття. · Літературно-критична діяльність Миколи Зерова. · Художня майстерність сонетів Михайла Драй-Хмари. · Органічний синтез класичного й модерністського в ліриці Павла Филиповича. · Дуальність художнього світу В.Сосюри у 20-х роках. · Перекладацька діяльність Миколи Бажана. · Естетична програма літературних угруповань у 20-30-х роках на західноукраїнських землях. · Міфопоетика лірики Б.-І.Антонича. · Стильова палітра української новелістики 20-х років ХХ століття. · Концепція України в художньому світі Євгена Маланюка. · Жанрова природа поеми Юрія Клена „Попіл імперій”. · Філософська глибина пейзажної лірики поетів „празької школи”. · Модерністський дискурс повісті „Блакитний роман” Гната Михайличенка. · Експресіоністична поетика „Поза межами болю” Осипа Турянського. · Доля інтелігенції у вирі революції, голодних років громадянської війни в новелах Ю.Яновського та В.Підмогильного. · Вияв філософії екзистенціалізму в новелах В.Підмогильного. · Художній наратив новел Михайла Івченка. · Новелістичний дискурс Володимира Гжицького. · Імпресіоністична палітра новел Григорія Косинки. · Сюжетно-композиційна структура повістей Бориса Антоненка-Давидовича. · Імпресіоністичне моделювання світу в повістях Андрія Головка. · Жанрове розмаїття українського роману 20-х років ХХ століття. · Модерністський дискурс романів Віктора Петрова-Домонтовича. · Неоромантичний дискурс роману „Майстер корабля” Ю.Яновського. · Новелістична самобутність українського роману 20-30-х років ХХ століття. · Художня майстерність новелістичного роману „Вершники” Ю.Яновського. · Порівняльна характеристика Степана Радченка із героями Оноре де Бальзака та Гі де Мопассана. · Шляхи розвитку українського театру і драматургії 20-х років ХХ ст. · Лесь Курбас як постановник п’єс Миколи Куліша. · Згубний вплив на розвиток української драматургії методу „соціалістичного реалізму”.
|
||||||||
|