Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИ НАВЧАННЯ

 

Викладання курсу «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття» обумовлює використання таких методів навчання:

- лекції із застосуванням мультимедійних технологій, зокрема використання слайд-презентацій (Microsoft Power Point).

- самостійна робота студентів (робота з джерелами Інтернет, опрацювання текстуального матеріалу)

- на практичних заняттях використаються інтерактивні технології, зокрема такі прийоми, як «мікрофон», складання «асоціативного куща», робота в парах, колективне творче завдання тощо.

 

МЕТОДИ КОНТРОЛЮ

Контроль за вивченням курсу здійснюється у трьох видах:

1. Поточний контроль, що включає:

· Усне опитування або письмовий експрес-контроль на практичних заняттях.

· Перевірка виконання самостійної роботи та індивідуальних завдань;

Результати поточного контролю враховуються при виставленні екзаменаційної оцінки з даної дисципліни.

2. Модульний контроль проводиться після вивчення логічно завершеної частини навчальної програми. Модульний контроль з даного курсу може проводитися у формі контрольної роботи або тестування.

3. Семестровий контроль передбачений у формі екзамену.

 

РОЗПОДІЛ БАЛІВ, ЯКІ ОТРИМУЮТЬ СТУДЕНТИ

Поточне тестування та самостійна робота Сума
Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2 Змістовий модуль 3 Змістовий модуль 4  
Т1 Т2 Т3 Т4   Т5 Т6 Т7 Т8 Т9 Т10 Т 11 Т12
                       

Т1, Т2 ... Т12 – теми змістових модулів.

МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

1. Опорні конспекти лекцій з курсу «Історія української літератури 20-30-х років ХХ століття» /комп'ютерний клас, директорія «ІУЛ»

2. Інтерактивний комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни (ІКНМЗД) / кафедра української та світової літератур

3. Ілюстративні матеріали / гуманітарний корпус КПІ, кабінет 211.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

БАЗОВА

Тексти, рекомендовані для читання

Тичина П. Поезії збірок “Сонячні кларнети”, “Замість сонетів і октав”, “Плуг”, “Вітер з України”, “Партія веде”

Рильський М. Поезії збірок “На білих островах”, “Під осінніми зорями”, “Синя далечінь”, “Тринадцята весна”, “Де сходяться дороги”, “Гомін і відгомін”

Еллан-Блакитний В. Поезії: “Вперед”, “Пісня Крейцерової сонати”, “Червоні зорі”, “Удари молота”, “Повстання”

Семенко М. Поезії збірок “Prelude”, “Дерзання”, “Кверофутуризм”, “Малий Кобзар і нові вірші”

Поліщук В. Поезії збірок “Сонячна міць”, “Радіо в житах”

Йогансен Майк. Поезії збірок “Д’горі”, “Кроковеє колесо”, “Ясен”

Зеров М. Поезії збірки “Камена”, літературно-критичні статті “Нове українське письменство”, “Від Куліша до Винниченка”

Драй-Хмара М. Поезії збірки “Проростень”

Филипович П. Поезії збірок “Земля і вітер”, “Простір”

Плужник Є. Поезії збірок “Дні”, “Рання осінь”

Антонич Б.-І. Поезії збірок “Привітання життя”, “Три перстені”, “Книга Лева”, “Зелена Євангелія”, “Ротації”.

Свідзинський В. Поезії збірок “Ліричні поезії”, “Вересень”

Сосюра В. Поезії збірок “Червона зима”, “Осінні зорі”, “Коли зацвітуть акації”, поеми “Мазепа”, “Розстріляне відродження”, роман “Третя рота”

Бажан М. Поезії збірок “17-й патруль”, “Різьблена тінь”, “Сліпці”

Празька школа

Лятуринська О. Поезії збірок “Гусла”, “Княжа емаль”

Лівицька-Холодна Н. Поезії збірки “Вогонь і попіл”

Маланюк Є. Поезії збірок “Стилет і стилос”, “Земна Мадонна”, “Земля і залізо”, “Перстень Полікарпа”

Теліга О. Збірник “Олена Теліга”

Ольжич О. Поезії збірок “Рінь”, “Вежі”, “Підзамчя”

 

Хвильовий М. Поезії. Новели й оповідання: “Я (Романтика)”, “Синій листопад”, “Кіт у чоботях”, “Солонський Яр”, “Арабески”, “Свиня”, “Пудель”, “Мати”; повісті “Санаторійна зона”, “Сентиментальна історія”, “Іван Іванович”, роман “Вальдшнепи”; памфлети “Думки проти течії”, “Камо грядеши?”, “Україна чи Малоросія?”

Підмогильний В. “Проблема хліба”, “Собака”, “Військовий літун”, “Історія пані Ївги”, “Остап Шаптала”, “Невеличка драма”, “Місто”

Косинка Г. “Фауст”, “Політика”, “На золотих богів”, “В житах”, “Анкета”, “Політика”, “Мати”, “Постріл”, “Змовини”, “Гармонія”

Яновський Ю. Зб. “Мамутові бивні”, “Кров землі”, романи “Майстер корабля”, “Чотири шаблі”, “Вершники”

Куліш М. “97”, “Народний Малахій”, “Мина Мазайло”, “Патетична соната”, “Маклена Граса”

Кочерга І. “Свіччине весілля”, “Ярослав Мудрий”

Твори для самостійного прочитання

Винниченко В. Слово за тобою, Сталіне!

Влизько О. Вибране. Поезії.

Гриневичева К. Шестикрилець. Шоломи в сонці.

Антоненко-Давидович Б. Смерть

Лепкий Б. Мазепа.

Гжицький В.Чорне озеро

Слісаренко О. Чорний ангел.

Тулуб З. Людолови

Фальківський Д. Поезії.

Чупринка Г. Поезії.

Михайличенко Г. Блакитний роман

Івченко М. Землі дзвонять, Горіли степи, Шуми весняні, У сонячнім колі, Напоєні дні, Смертний спів

Шкурупій Гео. Жанна-батальйонерка

Йогансен М. «Подорож ученого доктора Леонардо та його майбутньої коханки прекрасної Альчести в Слобожанську Швейцарію»

Головко А. Повісті: Можу, Червоний роман, Пасинки степу, Зелені серцем, роман: Бур’ян, оповідання: Пилипко, Червона хустина, Дівчинка з шляху

Панч П. Без козиря, З моря, Голубі ешелони, Повість наших днів

Ірчан М. Карпатська ніч, новели, п’єси: Родина щіткарів, Підземна Галичина

Турянський О. Поза межами болю

Мамонтов Я. Архітектор Шалько, Республіка на колесах

 




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМАТИКА ІНДЗ | Список творів, рекомендованих для вивчення напам’ять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.