МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Авангардизм поезіїУкраїнський поетичний авангард 1910-1930 рр. (Валерій Поліщук, Михайло Семенко, ранній Микола Бажан). Характерні риси авангардизму: гостра необхідність очистити українську поезію від застарілих тенденцій – консервативності, хуторянства, народницьких ідей, що в першій третині XX ст. гальмували художні пошуки митців. Організація футуристичного руху в мистецтві, видання «Універсального журналу», журналу «Фламінго», «Авангард». Художні шукання Михайля Семенка як яскравого представника футуризму. Гасла футуризму, проголошені у маніфестах-передмовах до збірок «Дерзання» та «Кверо-футуризм» (1914). Перші збірки – «Прелюд» (1913), «Дерзання», «Кверофутуризм» (1914) (кверо — лат. шукати) - переважає метафорична гра понять й образів, наявні й сліди символістської поетики. Цикл «Крапки і плями» – «другий період» творчості, позначений відчутним впливом імпресіонізму (цикли «Осіння рана», «П’єро кохає»). Інтимната медитативна лірика – «Кондуктор», «Ніч», «Заплети косу міцніш!». Маска героя і автора у циклі «Арії трьох П’єро». Третій «П’єро» – збірка «П’єро мертвопетлює» (1919) – повернення до поетики футуризму, гнівної, епатажної та ексцентричної. Збірка «Кобзар» – твори поета 1910-1922 рр. Протиставлення Шевченковому «Кобзареві» – намагання показати суть різниці між літературами XIX і XX ст. Своєрідність урбаністичної тематики Семенка: введення до тексту твору науково-технічної термінології, розмовно-побутової лексики, синтаксичних ускладнень, майстерний перехід від узагальненого до конкретних образів-елементів міста («Ліхтар», «Місто», «Тротуар», «Вулиця»). Конструктивістська поезія В.Поліщука Тема 3. Західноукраїнська поезія 20-30-х років. Празька поетична школа
|
||||||||
|