МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Голубєва З.С. Микола Бажан. Літературний портрет. –К., 1984 2. Карбованих слів володар. Спогади про М.Бажана – К., 1988 3. Новиченко Л. Микола Бажан // Новиченко Л Вибрані праці: У 2 т.- К. 1984.- Т. 1.- С.95 – 147
Завдання: 1. Визначте внесок М.Бажана як перекладача в українську культуру. 2. Законспектувати статтю: Гаврилюк Н. Цикл М.Бажана “Нічніконцерти” (Спроба комплексного аналізу) // СіЧ. – 2001. - №3. – С. 76-80. 3. Вивчити напам’ять вірші поета.
Практичне заняття № 9. Тема. Стильове розмаїття української поезії пореволюційної доби. 1. Жанрово-стильове розмаїття української поезії. 2. Героїко-романтичне відображення революції та громадянської війни (В.Елан-Блакитний «Удари молота і серця», В.Чумак «Заспів»). Риси символізму та імпресіонізму у творчості В.Еллана-Блакитного та В.Чумака. 3. Еволюція В.Поліщука: від неореалізму до революційного романтизму. Конструктивізм середини 20-х років: зразки поетичного сцієнтизму – „Металеві віхи”, „Радіо”, „Органи філармонії”, „Асканія Нова”. 4. Творча та світоглядна еволюція Майка Йогансена. Народнопоетична метафоричність у збірці „Кроковеє колесо” Майка Йогансена 5. Ліричність, філософічність поезії Є.Плужника. Стильові особливості збірки “Дні”. Болісне переживання „маленького людського серця агоній”. Мотив самоофіри. Трагічне сприйняття поетом подій громадянської війни. 6. Поема Є.Плужника „Галілей”. Драматичні суперечності пореволюційної дійсності. Трагікомедія „Змова в Києві”. 7. Естетичні шукання В.Свідзинського у збірці “Ліричні поезії”. Медитативна елегійність інтимної лірики. Філософія кохання: духовна взаємотворчість чоловічого і жіночого начала. 8. Вершина творчості В.Свідзинського – збірка „Поезії”. Прозорість думок і відчуттів, життєлюбне спрямування поезій. Поетична тріада: самотність, труд, мовчання Завдання: 1. Підготувати реферати на тему: „Полеміст В.Поліщук в літературній боротьбі 20-х років”, „Традиції європейської літератури в пригодницькій повісті М.Йогансена „Подорож ученого доктора Леонардо і його майбутньої коханки Альчести в Слобожанську Швейцарію”. 2. Законспектувати статтю: Соловей Е. Неканонічна традиційність В.Свідзинського // Сучасність. – 1996. - №2. Вивчити напам’ять вірші поетів.
|
||||||||
|