МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Семенко М. Поезії. – К., 1985 2. Бажан М. Вступне слово // Семенко М. Поезії. – К., 1985 3. Єфремов С. М.Семенко // Єфремов С. Історія українського письменства. – К., 1995 4. Петровський М. „Хочу додому, хочу в Київ...” // Вітчизна. – 1990. - №3. 5. Гончар І. Поетична трикстеріада Михайля Семенка // СіЧ. – 2005. - №8 6. Ільницький О. Український футуризм (1914 – 1930) / Пер. з англ. Р.Тхорук. – Львів: Літопис, 2003. – 456 с. Завдання: 1. Вкажіть на інтертекстуальні перегуки поезій М.Семенка і Е.Верхарна. 2. Законспектувати статтю: Гончар І. Поетична трикстеріада Михайля Семенка // СіЧ. – 2005. - №8 3. Вивчити напам’ять поезії.
Практичне заняття № 7. Тема: Неоромантична поезія Володимира Сосюри План 1. В.Сосюра як неоромантик. Рання лірика поета. 2. Жанрова своєрідність поеми «Червона зима». Ліричний герой поеми. Композиція твору. Національний колорит, символіка поеми. 3. Інтимна лірика поета. 4. Ідейно-художня концепція поеми «Мазепа». Національна проблема, образи. 5. Проблематика поеми «Розстріляне безсмертя». 6. Роман «Третя рота» – автобіографічний твір поета Література 1. Сосюра В. Мазепа. Поема // Київ.- 1988.- № 12.- С. 77-107 2. Сосюра В. Розстріляне безсмертя // Вітчизна.- 1988.- №1 3. Педов В. Ранні вірші поета В.Сосюри // УМЛШ.- 1998.- №8 4. Барабаш Ю. Іван Мазепа – ще одна літературна версія. Про поему В.Сосюри «Мазепа» // Київ. - 1988. - №12 5. Гальченко С. «До…» (історія народження поеми В.Сосюри «Мазепа») // Дивослово. - 1998.- №1 6. Ткачук М. Поема “Мазепа”, вірш “Любіть Україну” В.Сосюри: історія заборони, художня своєрідність текстів // Ткачук М. Інтерпретації. – Тернопіль, 1999. – С. 5-21 7. Моренець В. В.Сосюра: літературний портрет.- К., 1990 8. Неврлий М. Письменник і вільне слово. В.Сосюра під обстрілом критики // Літ. Україна. - 1999.- 6 січня 9. Панченко В. „В день такий розцвітає весна на землі” Інтимна лірика В.Сосюри // Панченко В. „Так ніхто не кохав” (10 шедеврів української любовної лірики і новели про них). – Кіровоград, 1997. – С. 56-61 10. Царик Л. Екзистенційна дуальність поетової дійсності. Творчість В.Сосюри післяреволюційного десятиліття. – Тернопіль: Збруч, 2000. Завдання: 1. Визначити у чому дуальність художнього світу В. Сосюри 20-30-х років. 2. Законспектувати статті: Костюченко В. “Червона зима”: спроба нового прочитання // Дивослово. – 2001. - №10. – С. 2-5. Ткачук М. «Щоб ти щасливою була…»: Ідейно-художня концепція поеми «Мазепа» Володимира Сосюри // Вітчизна. – 1991. - №9. – С.157-162. 3. Вивчити напам’ять поезії.
Практичне заняття № 8. Тема: Жанрово-стильова палітра творів Миколи Бажана План 1. Естетичні шукання М.Бажана. Періодизація творчості. Захоплення футуризмом, експресіоністичним театром Леся Курбаса, кіномистецтвом О.Довженка. 2. Формування експресіоністсько-барокового стилю, поетика неоромантизму, фольклорна та національно-історична основа збірки «Різьблена тінь». Захоплення ліричного героя національним відродженням. 3. Художні шукання у жанрі поеми М.Бажана довоєнного часу, елементи декларетивності в „Розмові сердець”. 4. Історіософська візія України в поемі „Сліпці”. Стильова палітра поеми. 5. Своєрідність композиції поеми „Данило Галицький”, майстерне використання кольорів. 6. „Політ крізь бурю” – класичний взірець поеми, її проблематика, антикультівське спрямування, своєрідність побудови, образи та їх прототипи.
|
||||||||
|