МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Новиченко Л. Поетичний світ М.Рильського (1910-1941). - К., 1980 2. Филипович П. Лірика М.Рильського // Филипович П. Літературно-критичні статті. – К., 1991.- С. 219-225 3. Таран Л. Сонет неокласиків М.Зерова і М. Рильського // Дивослово. - 1994.- №1 4. Маланюк Є. Рильський в п’ятдесятиліття // Дивослово. - 1995.- №3 5. Таран Л. Неокласики Микола Зеров і Максим Рильський // Сучасність. – 1995. - №3 6. Ковальчук О. Максим Рильський у школі сьогодні // Дивослово. – 1995. - №№ 3, 4. 7. Панченко В. Від „Білих островів” до „Знака терезів” (Поезія М.Рильського 1910-1932) //Слово і час. – 2006. - №1.- С.3-14. Завдання: 1. Підготувати повідомлення про М.Рильського - перекладача. Вивчити напам’ять поезії митця.
Практичне заняття № 5 Тема: Поетична творчість «неокласиків» (М.Зеров. П.Филипович, М.Драй-Хмара, Ю.Клен) План 1. Культурно-освітня та наукова діяльність «неокласиків». Літературознавчі праці М.Зерова - «Нове українське письменство», «Від Куліша до Винниченка», «М.Рильський», «В.Сосюра». 2. Позиція М.Зерова у літературній дискусії 1925-1928 років. 3. Сонети поета. Цикли “Київ”. “Дніпро”, “Крим”, “Образи і віки”, “Tarole venientia”, “Ars poetika”, “Finals”, „Pro domo”. 4. Збірка М.Драй-Хмари «Проростень». Образно-символічна система в ранній ліриці. Невмирущість естетичного ідеалу неокласиків у поезії «Лебеді». 5. Еволюція П.Филиповича від романтичної символіки до класично-реалістичного стилю. Збірки «Земля і вітер», «Простір». 6. Спогади Ю.Клена про літературних побратимів. Поема «Прокляті роки». Література 1. Павличко Д. Зеров – поет і перекладач.// Зеров М. Твори: У 2 т.- Т.1.- К., 1990 2. Сверстюк Є. У гострої розлуки гострий біль // Сучасність.- 1994.- №11 3. Зубрицька М. Микола Зеров: проблема діалогу з читачем // СіЧ. - 1991. - №9 4. Сверстюк Є. „У гострої розлуки гострий біль” // Сучасність. – 1994. - №11 5. Кравець Л. Словесно-художні образи поезії М.Зерова // Дивослово. - 1996.- №7 6. Гальчук О. Поетичне осмислення Миколою Зеровим світової культурної спадщини // Дивослово. - 1997.- №8 7. Гроно нездоланих співців. – К., 1997 8. Клен Ю. Стебло серед поля // Дзвін. - 1994. - №10 9. Дунай П. Київські неокласики та їх лідер, поет Микола Зеров // УМЛШ (газета). – 1997. - №35 10. Київські неокласики / Упор. В.Агеєва. – К.: Факт, 2003. 11. Саєнко В. Українська модерна поезія 20-х років ХХ століття: ренесансні параметри. – Одеса: Астропринт, 2004. 12. Гальчук О. Втеча від „великих ловів”, або Дві смерті Миколи Зерова // СіЧ. – 2006. - №4 Завдання: 1. Законспектувати статті: Таран М. Неокласики М.Зеров і М.Рильський / Сучасність. – 1995. - №3. Ашер О. Поетична мова М.Драй-Хмари // Січ. – 1991. - №9. 2. Поясніть, як ви розумієте слова М.Драй-Хмари з сонета „Лебеді”: „О, гроно п’ятірне нездоланних співців”? 3. З’ясуйте, на яких підставах збірку М.Зерова „Камена” відносять до елітарної лірики? 4. Вивчити напам’ять вірші поетів. Практичне заняття № 6 Тема: Авангардна поезія. Футуризм М.Семенка План 1. Естетичні й поетичні засади футуристів. Художні шукання Михайля Семенка, Гео Шкурупія як яскравих представників футуризму. 2. Романсова лірика збірки „Prelude” М.Семенка („Мара”, „Нудьга”, „Тіні минулого”, „Небуття”). 3. Кверо-футуризм: „краса пошуку та динамічний злет”. Збірка „Дерзання”. 4. Ексцентричні епатажні вірші в урбаністичному циклі „П’єро мертвопетлює”. 5. Ліро-епічні поезофільми „Тов. Сонце”, „Весна”, „Степ”. 6. Імпресіоністична манера циклу „Крапки і плями”. Інтимна лірика „Осіння рана”. 7. „Малий кобзар і інші вірші” М.Семенка. Літературна полеміка.
|
||||||||
|