МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Зеров М. «Вітер з України» (третя збірка) // Зеров М. Твори: У 2 т. – Т.2.- К., 1990. – С.492 2. Тельнюк С. «Молодий я, молодий». Поетичний світ П.Тичини (1906 –1925).- К., 1991 3. Коцюбинська М. Корозія таланту // Радянське літературознавство. – 1989.- №11.- С.46-58 4. Стус В. Феномен доби (Сходження на Голгофу слави). – К., 1993 5. Пахаренко В. Поєдинок з Левіяфаном. Міф і псевдоміф в українській літературі 20-х років // Українська мова і література. – 1999. – Ч. 25-28. 6. Павленко М. “Замість сонетів і октав” – “Плуг” // Дивослово. – 2000. - №10. 7. Барка В. Відхід Тичини // Українське слово. Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст.: У 4 т. – К.: Рось, 1994. – Т.1. – С. 542-550. 8. Ковалів Ю. Українська поезія першої половини ХХ століття // Українська мова і література. – 2000. - Число 12 9. Шестопалова Т. Міфологічний код поезії П.Тичини (на матеріалі віршів “Арфами, арфами…”, “Квітчастий луг”) // СіЧ. – 2001. - №1. – С. 59-64. 10. Моторнюк І. Павло Тичина: тріумф і трагедія (До 110-річчя від дня народження поета) // Дзвін. – 2001. - №1. – С. 134-141. 11. Ольшевський І. “Молюсь не самому духові – та й не матерії…” (вплив світових релігійно-філософських систем на духовну еволюцію Павла Тичини) // Слово і час. – 2002. - №7. – С. 32-38. 12. Мелешко В., Петренко Т. Кларнетизм ранньої лірики П.Тичини // Українська література в загальноосвітній школі. – 2002. - №4. – С. 20-24. 13. Моренець В. Національні шляхи поетичного модерну першої половини ХХ ст.: Україна і Польща. – К., 2002 14. Ковалів Ю. Кларнетизм Павла Тичини – нереалізована естетична концепція // Слово і час. – 2003. - №1. – С. 3-8. 15. Дунай П. Павло Тичина – знакова постать розчахнутої доби // Українська мова та література. – 2004. – Ч. 19. – С. 3-9. Завдання: 1. Законспектувати статті: Стус В. Феномен доби (Сходження на Голгофу слави). – К., 1993 Тельнюк С. Містифікація генія в тоталітарному пеклі // Дніпро. - 1991.- №1 2. Михайлина Коцюбинська стверджує, що “характер епітетів також залежить від панівного літературного стилю”. Підтвердіть цю думку, спираючись на творчість П.Тичини. Вивчити напам’ять вірші.
Практичне заняття № 4 Тема: Творчість М.Рильського 20-30-х років План 1. Естетичні засади поезії М.Рильського. Мотиви ранньої збірки «На білих островах», її оцінка тогочасною критикою. 2. Характер ідейно-художніх шукань у збірці «Під осінніми зорями». Ліризм, символізм, збереження класичних традицій. Аналіз інтимної, пейзажної та філософської лірики. 3. Збірки «Синя далечінь», «Крізь бурю й сніг», «Тринадцята весна» –досягнення Рильського-неокласика. Поетика творів. 4. Розуміння краси, ставлення до культурних надбань минулих епох, до мови, до видатних митців минулого («Рідна мова», «Ніцше», «Бодлер», «Шекспір»). Сонетарій митця слова. 5. Людина і природа у ліриці Рильського. Збірка «Далекі небосхили». Медитативна лірика. 6. Згубний вплив тоталітарної системи на талант поета (зб. «Знак терезів», «Україні»).
|
||||||||
|