Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Білецький О. Літературно-критичні статті. - К., 1990

2. Двадцяті роки: літературні дискусії, полеміки. - К., 1991

3. Історія української літератури ХХ ст.: У 2 кн. - Кн. 1: Перша половина ХХ ст. Підручник / За ред. В.Г.Дончика. - К., 1998

4. Хвильовий М. Україна чи Малоросія? Памфлети. - К., 1993

5. Наєнко М. Українське літературознавство. Школи. Напрями. Тенденції. - К., 1997

6. Шерех Ю. Літ Ікара: Памфлети М.Хвильового // Шерех Ю. Третя сторожа: Література. Мистецтво. Ідеології. - К., 1993

7. Шкандрій М. Модерністи, марксисти і нація. Українська літературна дискусія 1920-х років. – К.: Ніка-Центр, 2006

Завдання:

1. Підготувати письмові повідомлення про літературні угруповання 20-х років, їх творчі позиції.

2. Підготувати реферати на тему: „Згубний вплив комуністичної партії на літературний процес 20-30-х років”, „Новаторство М.Хвильового у жанрі памфлету”, „Історична роль М.Хвильового, М.Куліша, „неокласиків” у боротьбі за велике мистецтво”, «Розквіт української культури: український кінематограф, музика, художнє мистецтво, архітектура».

3. Опрацювати статтю М.Хвильового „Україна чи Малоросія?”.

 

Практичне заняття № 2-3

Тема: Поезія П.Тичини початку ХХ ст.

План

1. Вияв українського модернізму в ранній творчості П.Тичини. Естетико-психологічні домінанти ранньої лірики митця: інтуїтивізм і музикальність.

2. Поетика збірки «Соняшні кларнети». Синтез символізму, імпресіонізму з народнопоетичними традиціями у поетичних образах збірки. В.Стус про творчість П.Тичини.

3. Національна проблематика у ліриці 1917-1920-х років. Пафос національного відродження у поемі-ораторії «Золотий гомін».

4. Відтворення революції та громадянської війни, образи, пов’язані з національною символікою, оспівування борців, що полягли за самостійну Україну («Гей, вдарте в струни, кобзарі», «Пам’яті тридцяти», «Ой там на горі за Дніпром», «Ой, що в Софіївському заграли дзвони, затремтіли»).

5. Трагедія українського села, тема голоду («Загупало в двері прикладом», «Прийшли до мене в гості»).

6. Жанрово-стильова своєрідність збірки «Плуг». Складність авторської позиції.

7. Своєрідність поетики збірки «Замість сонетів і октав».

8. Нова концепція дійсності у збірці «Вітер з України». Ідеологізація лірики.

9. Творчість 30-х років. Падіння «генія» Тичини.




Переглядів: 797

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Новаторство М. Куліша у драматургії | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.