МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Білецький О. Літературно-критичні статті. - К., 1990 2. Двадцяті роки: літературні дискусії, полеміки. - К., 1991 3. Історія української літератури ХХ ст.: У 2 кн. - Кн. 1: Перша половина ХХ ст. Підручник / За ред. В.Г.Дончика. - К., 1998 4. Хвильовий М. Україна чи Малоросія? Памфлети. - К., 1993 5. Наєнко М. Українське літературознавство. Школи. Напрями. Тенденції. - К., 1997 6. Шерех Ю. Літ Ікара: Памфлети М.Хвильового // Шерех Ю. Третя сторожа: Література. Мистецтво. Ідеології. - К., 1993 7. Шкандрій М. Модерністи, марксисти і нація. Українська літературна дискусія 1920-х років. – К.: Ніка-Центр, 2006 Завдання: 1. Підготувати письмові повідомлення про літературні угруповання 20-х років, їх творчі позиції. 2. Підготувати реферати на тему: „Згубний вплив комуністичної партії на літературний процес 20-30-х років”, „Новаторство М.Хвильового у жанрі памфлету”, „Історична роль М.Хвильового, М.Куліша, „неокласиків” у боротьбі за велике мистецтво”, «Розквіт української культури: український кінематограф, музика, художнє мистецтво, архітектура». 3. Опрацювати статтю М.Хвильового „Україна чи Малоросія?”.
Практичне заняття № 2-3 Тема: Поезія П.Тичини початку ХХ ст. План 1. Вияв українського модернізму в ранній творчості П.Тичини. Естетико-психологічні домінанти ранньої лірики митця: інтуїтивізм і музикальність. 2. Поетика збірки «Соняшні кларнети». Синтез символізму, імпресіонізму з народнопоетичними традиціями у поетичних образах збірки. В.Стус про творчість П.Тичини. 3. Національна проблематика у ліриці 1917-1920-х років. Пафос національного відродження у поемі-ораторії «Золотий гомін». 4. Відтворення революції та громадянської війни, образи, пов’язані з національною символікою, оспівування борців, що полягли за самостійну Україну («Гей, вдарте в струни, кобзарі», «Пам’яті тридцяти», «Ой там на горі за Дніпром», «Ой, що в Софіївському заграли дзвони, затремтіли»). 5. Трагедія українського села, тема голоду («Загупало в двері прикладом», «Прийшли до мене в гості»). 6. Жанрово-стильова своєрідність збірки «Плуг». Складність авторської позиції. 7. Своєрідність поетики збірки «Замість сонетів і октав». 8. Нова концепція дійсності у збірці «Вітер з України». Ідеологізація лірики. 9. Творчість 30-х років. Падіння «генія» Тичини.
|
||||||||
|