МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Антонич Б.-І. Весни розспіваної князь. – К., 1990. 2. Павличко Д. Пісня про незнищеність матерії // Антонич Б.-І. Поезії. – К., 1990. 3. Гординський С. Сновидів // Антонич Б.-І. Поезії. – К., 1990. 4. Ільницький М. Богдан-Ігор Антонич. – К., 1991 5. Назар М. „Весни розспіваної князь” (Урок за творчістю Б.-І.Антонича) // Дивослово. – 1995. - №10-11. 6. Андрусів С. Богдан-Ігор Антонич: „Росте Антонич і росте трава”//Андрусів С. Модус національної ідентичності: Львівський текст 30-х років ХХ століття. – Тернопіль: Джура, 2000. – С. 279-294. 7. Буряк О. „У дно, у суть, у корінь речі...” (Художньо-філософська концепція людини у поезії Б.-І.Антонича) // Слово і час. – 2000. - №11. 8. Ткачук М. Вільний мандрівець у недосяжну далечінь (Б.-І.Антонич) // Українська мова та література (газ). – 2001. - №39. – С. 2-4. 9. Бетко І. Лірика Б.-І.Антонича у дзеркалі аналітичної психології Карла Густава Юнга // Слово і час. – 2003. - №2. – С. 7-13. 10. Пономаренко О. Астральна символіка в поезії Б.-І.Антонича (Децентралізований образ світил) // Слово і час. – 2004. - №5. – С.30-37. 11. Стефанівська Л. Антонич. Антиномії. – К.: Критика, 2006. – 312 с. 12. Ткачук М. Пейзажна лірика Б.-І.Антонича: міфологія і поетика // Ткачук М. Інтерпретації. – Тернопіль, 1999. – С. 22-30. Завдання: 1. Чи можна стверджувати про творчі перегуки Б.-І.Антонича з поезією П.Тичини. 2. Законспектувати статтю:Новикова М. 3. Вивчити напам’ять вірші поета.
Практичне заняття № 11. Тема: Празька поетична школа. “Духовний речник слова” – Є.Маланюк План 1. Загальна характеристика празької поетичної школи (журнал «Вісник», редагування його Д.Донцовим і його вплив на поетів празької школи). Творчість Ю.Дарагана, Л.Мосендза як родоначальників школи. 2. Традиції Лесі Українки, української народної творчості в ліриці Оксани Лятуринської. 3. Поетичний світ лірики Наталі Лівицької-Холодної. 4. Ідея української державності у поезії Є.Маланюка. 5. Другий період творчості Є.Маланюка – посилення трагедійності світовідчуття поета. Історизм поезій. Зображення “степової Еллади”. Символічні образи Земної Мадонни і Антимарії. Трагічна тональність поезій останніх років.
|
||||||||
|