Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Антонич Б.-І. Весни розспіваної князь. – К., 1990.

2. Павличко Д. Пісня про незнищеність матерії // Антонич Б.-І. Поезії. – К., 1990.

3. Гординський С. Сновидів // Антонич Б.-І. Поезії. – К., 1990.

4. Ільницький М. Богдан-Ігор Антонич. – К., 1991

5. Назар М. „Весни розспіваної князь” (Урок за творчістю Б.-І.Антонича) // Дивослово. – 1995. - №10-11.

6. Андрусів С. Богдан-Ігор Антонич: „Росте Антонич і росте трава”//Андрусів С. Модус національної ідентичності: Львівський текст 30-х років ХХ століття. – Тернопіль: Джура, 2000. – С. 279-294.

7. Буряк О. „У дно, у суть, у корінь речі...” (Художньо-філософська концепція людини у поезії Б.-І.Антонича) // Слово і час. – 2000. - №11.

8. Ткачук М. Вільний мандрівець у недосяжну далечінь (Б.-І.Антонич) // Українська мова та література (газ). – 2001. - №39. – С. 2-4.

9. Бетко І. Лірика Б.-І.Антонича у дзеркалі аналітичної психології Карла Густава Юнга // Слово і час. – 2003. - №2. – С. 7-13.

10. Пономаренко О. Астральна символіка в поезії Б.-І.Антонича (Децентралізований образ світил) // Слово і час. – 2004. - №5. – С.30-37.

11. Стефанівська Л. Антонич. Антиномії. – К.: Критика, 2006. – 312 с.

12. Ткачук М. Пейзажна лірика Б.-І.Антонича: міфологія і поетика // Ткачук М. Інтерпретації. – Тернопіль, 1999. – С. 22-30.

Завдання:

1. Чи можна стверджувати про творчі перегуки Б.-І.Антонича з поезією П.Тичини.

2. Законспектувати статтю:Новикова М.

3. Вивчити напам’ять вірші поета.

 

Практичне заняття № 11.

Тема: Празька поетична школа. “Духовний речник слова” – Є.Маланюк

План

1. Загальна характеристика празької поетичної школи (журнал «Вісник», редагування його Д.Донцовим і його вплив на поетів празької школи). Творчість Ю.Дарагана, Л.Мосендза як родоначальників школи.

2. Традиції Лесі Українки, української народної творчості в ліриці Оксани Лятуринської.

3. Поетичний світ лірики Наталі Лівицької-Холодної.

4. Ідея української державності у поезії Є.Маланюка.

5. Другий період творчості Є.Маланюка – посилення трагедійності світовідчуття поета. Історизм поезій. Зображення “степової Еллади”. Символічні образи Земної Мадонни і Антимарії. Трагічна тональність поезій останніх років.




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.