МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Астаф’єв О. Лірика української еміграції: еволюція стильових систем. – К., 1998. 2. Баган О. Лицарі духу. Українські письменники-націоналісти-«вісниківці». – Дрогобич, 1996. 3. 3. Ільницький М. Від «Молодої музи» до «Празької школи». – Львів, 1995. 4. Ковалів Ю. «Празька школа»: на крутосхилах «філософії чину». – К., 2001. 5. Просалова В. Поети «празької школи». – Донецьк, 2000. 6. Ільницький М. Юрій Дараган – перший поет «празької школи» // УМЛШ.- 1992.- №5-6 7. Салига Т. Одна з найяскравіших «жон руських» нашої поезії (Оксана Лятуринська) // УМЛШ. – 1992.- № 7-8 8. Сивокінь Г. Євген Маланюк: творчість і національність // Дивослово. – 1997. - №1. 9. Чікова О. Страдницька доля України в поезії Є.Маланюка // Дивослово. – 1997. - №9. 10. Романенчук Б. Євген Маланюк - “Кривавих шляхів апостол” // Дивослово. – 1997. - №2. 11. Клочек Г. Князь духу і мислі // Українська мова і література. – 1997. - №3. 12. Куценко Л. “Як забути очей аравійські зерна” (Любовна лірика Є.Маланюка) // Дивослово. – 2000. - №12. 13. Анісімова Н. “Як передати, осене, твою істоту?” (Осінь як поетичний міф у ліриці Оксани Лятуринської) // СіЧ. – 1999. - № 11. – С. 46-48. 14. Климентова О. Ідеї Д.Донцова і літературна творчість “пражан”: від наслідування до переосмислення // СіЧ. – 2000. - №8. – С. 45-54. 15. Крупач М. “І я колись в майові дні в офіру серце ніс…” // Дзвін. – 2001. - №8. – С. 138-147. 16. Міщенко Л. Один мотив – любов до України (До 100-ліття від дня народження Наталі Лівицької-Холодної) // Дзвін.- 2002. - № 8.- С. 141-145. 17. Куценко Л. „Ні, вже ніколи не покаюся...” Євген Маланюк: історія ісходу. – Кіровоград, 1997. 18. Куценко Л. Князь духу. Статті про життя і творчість Євгена Маланюка. – Кіровоград, 2003. Завдання: 1. Назвіть поезії Є.Маланюка, у заголовках яких використано старослов’янізми та архаїзми. З якою метою їх вжито? 2. Законспектувати статті: Єременко О. Магія кольорів у ліриці Н.Лівицької-Холодної // СіЧ. – 2000. - №4. – С.68-72. Кривчикова О. Стилістична різноманітність “празької школи” як віддзеркалення національних почуттів // СіЧ. – 2001. - №10. – С. 68-74.
|
||||||||
|