МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Шевчук В. Драма М.Хвильового // СіЧ.- 1994.- №2 2. Харчук Р. Речі, які не вибирають (думки з приводу новели М. Хвильового «Я (Романтика)» в 11 кл. // УЛМШ. - 1991. - №8.- С.52-54 3. Плющ Л. Дещо про запахи слів Миколи Хвильового // Сучасність. – 1993. - №7-8. – С.9-12. 4. Агєєва В. Українська імпресіоністична проза. – К. 1994. – 160 с. 5. Церна Г. “Вальдшнепи” – “Брати Карамазови” // СіЧ.-1999. - № 12. 6. Лігостова О. Вибір героїв М.Хвильового // СіЧ. - 1995.- №1 7. Агеєва В. Автор і герой у структурі новели Миколи Хвильового // СіЧ. – 1993. - №12 8. Цеков Ю. Підтекст художнього твору і світорозуміння письменника (Микола Хвильовий) // Самототожність письменника. До методології сучасного літературознавства / Відп. ред. Г.М.Сивокінь. - К., 1999. – С.55-81. 9. Журба С. Художній світ української імпресіоністичної повісті 20-х років ХХ століття. – Тернопіль: Астон, 2000. – 120 с. 10. Ніколенко О. Духовні ”перевтілення” героїв Ф.Кафки та М Хвильового Аспекти компаративного вивчення 11 кл. // Всесвітня література та культура в навчальних закладах – 2000. - № 2. – С. 23-31. 11. Цюпяк І. Екзистенціал смерті як вимір буття в прозі М.Хвильового // СіЧ. – 2001. - №3. – С. 72-75. 12. Руденко М. Екстрадієгетичний дискурс “Вступної новели” М.Хвильового: інтертекстуальна стратегія // СіЧ. – 2003. - №5. –С. 57-63 13. Руденко М. Наративна типологія художньої прози Миколи Хвильового. – Тернопіль: Редакційно-видавничий відділ ТДПУ, 2003. – 88 с. 14. Безхутрий Ю. Митець і влада. – мотиви й інтертекст в оповіданні М.Хвильового “Лілюлі” // СіЧ. – 2003. - №5. – С. 47-56. 15. Безхутрий Ю. Хвильовий: проблеми інтерпретації. – Харків: Фоліо, 2003. – 495 с. 16. Мовчан Р. Ще раз про Миколу Хвильового, або Homo Ludens в українській прозі 20-х років // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах – 2003. - №3. - С.39-55. 17. Журба С. Українська проза 20-х років ХХ століття: текст та інтертекст. – Тернопіль, 2006. – 136 с. 18. Кавун Л.І. “М’ятежні” романтики вітаїзму: проза ВАПЛІТЕ. – Черкаси: Брама-Україна, 2006. – 328 с. 19. Жигун С. Хвильовий «без політики». Ігрове начало у творчості митця // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. 2008. - №6. – С.119-122. 20. Мовчан Р. Український модернізм 1920-х: портрет в історичному інтер’єрі. – К.: ВД «Стилос», 2008. – 544 с. 21. Кодак М. Микола Хвильовий як митець-психолог.–Луцьк: Твердиня, 2008.–196 с. 22. Соловей О. Рання проза Миколи Хвильового в літературній критиці 1920-х років. – Донецьк, 2003. Завдання: 1. Прокоментуйте слова Р. Мовчан щодо позиції героя і автора новели “Я (Романтика)”: “за героєм маскується (ховається) автор, що так само відчуває себе розгубленим і роздвоєним на цьому трагічному шляху пошуку себе істинного”. 2. Поясніть, чому літературознавець О.Білецький назвав М.Хвильового „основоположником справжньої нової української прози”? 3. Законспектувати статті: Агеєва В. “Зайві люди” у прозі М.Хвильового // СіЧ – 1990. - №10.– С. 3-10.
Практичне заняття № 14. Тема: Сатирична проза Миколи Хвильового План
1. Сатиричні оповідання, їх антиміщанський пафос («Свиня», «Пудель»). 2. Авторська концепція світу і людини у повісті „Санаторійна зона”, типи „зайвих людей”. Змалювання буття як безглуздого, ворожого світу. Екзистенційна проблематика повістей „Санаторійна зона”, „Сентиментальна історія”: духовна розгубленість героїв, екзистенційне відчуття відчуженості, самотності, втрата ідеалів як чинники внутрішнього роздвоєння особи. 3. Засоби сатиричної типізації в повісті «Іван Іванович». Фарисейство головних героїв. Засоби творення характерів. Естетична функція іронії, сарказму.
|
||||||||
|