МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Безхутрий Ю. Митець і влада. – мотиви й інтертекст в оповіданні М.Хвильового “Лілюлі” // СіЧ. – 2003. - №5. – С. 47-56. 2. Безхутрий Ю. Хвильовий: проблеми інтерпретації. – Харків: Фоліо, 2003. – 495 с. 3. Мовчан Р. Український модернізм 1920-х: портрет в історичному інтер’єрі. – К.: ВД «Стилос», 2008. – 544 с. 4. Цеков Ю. Підтекст художнього твору і світорозуміння письменника (Микола Хвильовий) // Самототожність письменника. До методології сучасного літературознавства / Відп. ред. Г.М.Сивокінь. - К., 1999. – С.55-81. Завдання: 1. Законспектувати статтю: Гриценко О. “Іван Іванович”: текст і контекс // Вітчизна. – 1989. - №2. – С. 136-142.
Практичне заняття № 15-16. Тема: Творчий злет В. Підмогильного План 1. В.Підмогильний - представник екзистенціалізму в українській прозі 20-30-х років. 2. Тема голоду у прозі митця ( «Проблема хліба», «Собака»). 3. Проблема людини і революції у творах В.Підмогильного («Історія пані Ївги»). 4. Проблематика роману «Місто». Майстерність сюжету і композиції. 5. Образ Степана Радченка. Спільне і відмінне між ним і героями О.Бальзака («Батько Горіо»), Гі де Мопассана («Любий друг»). 6. Майстерність психологічного аналізу сутності зради у «Невеличкій драмі». 7. «Трагедія непотрібної трагічності» – повість «Остап Шаптала». 8. Творчість В.Підмогильного у літературному контексті доби. Література 1. Мельник В. На перехресті міста і села // СіЧ.- 1990.- № 11 2. Мельник В. Суворий аналітик доби: В.Підмогильний в ідейно-естетичному контексті доби. – К., 1994 3. Матющенко А. Світло і тіні „Міста” // Прапор. – 1990. - №7. 4. Шевчук В. У світі прози В. Підмогильного // Підмогильний В. Місто. – К., 1989 5. Коломієць Л. «Місто» В.Підмогильного: проблематика та структурна організація // СіЧ. - 1991.- №5. – С. 64-70. 6. Лущій С. Український “Любий друг?” (В.Підмогильний “Місто”) // СіЧ. – 1998. - №7. – С. 54-57. 7. Павличко С. Дискурс модернізму в українській літературі. – К., 1999 8. Колп В. Мала проза Валер’яна Підмогильного (риси екзистенціалізму) // СіЧ. – 1999. - №2. 9. Пізнюк Л. Проблеми відчуження та абсурду в “Місті В.Підмогильного // СіЧ. – 2000. - №5. – С. 62-66. 10. Мовчан Р. Український модерністичний роман: “Місто”, “Невеличка драма” В.Підмогильного // Дивослово. – 2001. - №2. 11. Тарнавський М. Між розумом та ірраціональністю: Проза В.Підмогильного. – К.: Унів. Вид-во “Пульсари”, 2004. 12. Лущій С. Художні моделі буття в романах В.Підмогильного. – К.: Стилос, 2008. – 152 с. Завдання: 1. До роману „Місто” письменник взяв два епіграфи: перший з роману “Таїс” А.Франса, другий – з Талмуду, трактат Авот. Наскільки ці два епіграфи вказують на інтелектуальний підтекст “Міста”? 2. Законспектувати статті: Тарнавський М. Екзистенційне прочитання “Міста” В.Підмогильного // СіЧ. – 1991. - №5. – С. 56-63. Гриценко О. L’etranger у ролі попутника // Всесвіт. – 1991. - №12. – С. 169-174.
Практичне заняття № 17. Тема: Новелістика Г.Косинки План 1. Традиції й новаторство Г.Косинки у новелістичному жанрі. Імпресіоністична манера письма. 2. Три драми в долі народу у творах Г.Косинки: а) драма найбіднішого селянства («На буряки», «За ворітьми»); б) конфлікт героя і дійсності («Постріл», «В житах», «Анархісти») в) драма комуністичних ілюзій («Політика», «Анкета», «Товариш Гавриш») 3. Новела «Фауст» - драматичні випробування людини, одержимої національною ідеєю. 4. Збірка «На золотих богів». Принцип бінарного протиставлення зображеного. 5. Трагічна доля митця у тоталітарному суспільстві.
|
||||||||
|