МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Агеєва В. Українська імпресіоністична проза. – К., 1994 2. Штонь Г. З когорти майстрів // Г.Косинка Гармонія.-К., 1988. – С. 5-21 3. Кавун Л. Психологізм як елемент поетики новел Г.Косинки // УМЛШ.-1993. - № 2. – С. 50-52 4. Мовчан Р. Майстерність Григорія Косинки // Українська мова і література.- 1997.- №25-28. – С. 11-18 5. Лаврусевич Н. Автор і герой у новелах Григорія Косинки // Українська література в загальноосвітній школі. – 1999. - №6. – С. 18-21. 6. Лаврусевич Н. Особливості вивчення новелістики 20-30-х р. ХХ ст. в загальноосвітній школі // Українська література в загальноосвітній школі. – 1999. - №6. – С.13-15. 7. Логвиненко Л. “Велика школа правди” (Вивчення творчості Г.Косинки в 11 класі) // Українська література в загальноосвітній школі. – 2000. - №5.– С. 5-12. 8. Журба С. Художній світ української імпресіоністичної повісті 20-х років ХХ століття. – Тернопіль: Астон, 2000. – 120 с. 9. Мовчан Р. Український модернізм 1920-х: портрет в історичному інтер’єрі. – К.: ВД «Стилос», 2008. – 544 с. Завдання: 1. Поміркуйте, чому М.Рильський назвав новелу „Мати” однією з найглибших речей Г.Косинки. 2. Законспектувати статті: Якимів О. Особливості художніх текстів Г.Косинки // Дивослово. – 1999. - №11. – С. 35-38. Кавун Л. Специфіка образності в новелі Г.Косинки “В житах” // Українська мова і література. – 1998. – Ч..17 (81). – С.11. Практичне заняття № 18-19. Тема: Жанрова своєрідність романістики Ю. Яновського План 1. Метафорична поетика роману «Майстер корабля». Прототипи твору. 2. Жанрова своєрідність та поетика роману “Чотири шаблі”; прийоми монтажу, кінематографізм. Оцінка роману критикою 20-х, драматична доля твору за тоталітарного режиму. 3. Своєрідне поєднання національної й революційної героїки, художнє осягнення гострого драматизму суспільних процесів у романі «Чотири шаблі». Використання в побудові роману поетики української народної пісні й думи. 4. Своєрідність композиційної структури роману «Вершники». 5. Синтез символізму, романтизму і реалізму у поетиці роману «Вершники». Образи твору, романтична ідея революції. 6. Романтика вітаїзму як провідний метод творчості Ю.Яновського.
|
||||||||
|