МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Агеєва В. Українська імпресіоністична проза. – К., 1994 2. Штонь Г. З когорти майстрів // Г.Косинка Гармонія.-К., 1988. – С. 5-21 3. Кавун Л. Психологізм як елемент поетики новел Г.Косинки // УМЛШ.-1993. - № 2. – С. 50-52 4. Мовчан Р. Майстерність Григорія Косинки // Українська мова і література.- 1997.- №25-28. – С. 11-18 5. Лаврусевич Н. Автор і герой у новелах Григорія Косинки // Українська література в загальноосвітній школі. – 1999. - №6. – С. 18-21. 6. Лаврусевич Н. Особливості вивчення новелістики 20-30-х р. ХХ ст. в загальноосвітній школі // Українська література в загальноосвітній школі. – 1999. - №6. – С.13-15. 7. Логвиненко Л. “Велика школа правди” (Вивчення творчості Г.Косинки в 11 класі) // Українська література в загальноосвітній школі. – 2000. - №5.– С. 5-12. 8. Журба С. Художній світ української імпресіоністичної повісті 20-х років ХХ століття. – Тернопіль: Астон, 2000. – 120 с. 9. Мовчан Р. Український модернізм 1920-х: портрет в історичному інтер’єрі. – К.: ВД «Стилос», 2008. – 544 с. Завдання: 1. Поміркуйте, чому М.Рильський назвав новелу „Мати” однією з найглибших речей Г.Косинки. 2. Законспектувати статті: Якимів О. Особливості художніх текстів Г.Косинки // Дивослово. – 1999. - №11. – С. 35-38. Кавун Л. Специфіка образності в новелі Г.Косинки “В житах” // Українська мова і література. – 1998. – Ч..17 (81). – С.11. Практичне заняття № 18-19. Тема: Жанрова своєрідність романістики Ю. Яновського План 1. Метафорична поетика роману «Майстер корабля». Прототипи твору. 2. Жанрова своєрідність та поетика роману “Чотири шаблі”; прийоми монтажу, кінематографізм. Оцінка роману критикою 20-х, драматична доля твору за тоталітарного режиму. 3. Своєрідне поєднання національної й революційної героїки, художнє осягнення гострого драматизму суспільних процесів у романі «Чотири шаблі». Використання в побудові роману поетики української народної пісні й думи. 4. Своєрідність композиційної структури роману «Вершники». 5. Синтез символізму, романтизму і реалізму у поетиці роману «Вершники». Образи твору, романтична ідея революції. 6. Романтика вітаїзму як провідний метод творчості Ю.Яновського.
|
||||||||
|