МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Ільницький О. Український футуризм (1914 – 1930) / Пер. з англ. Р.Тхорук. – Львів: Літопис, 2003. – 456 с. 2. Боярчук О.М. Між реальністю і грою (ігровий аспект в “експериментальній” прозі 20-х рр. ХХ ст.) // Літературознавчі обрії: Праці молодих учених України (Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка НАН України). – 2002. – Вип. 3. – С.83-89. 3. Журенко О. Ігрові поля в експериментальному романі М.Йогансена “Подорож ученого доктора Леонардо…”// Літературознавчі обрії: Праці молодих учених України. - К.: Ін-т літ. ім. Т.Г.Шевченка НАН України, 2002.- Вип.3.- С.106-110. 4. Капленко О. М. Наратив як модель світу: структурна побудова і проекція на художній текст // Слово і час. – 2003. – № 11. – С. 10-16 5. Бернадська Н.І. Український роман: теоретичні проблеми і жанрова еволюція. – К.: Академвидав, 2004. – 348 с. 6. Журба С. Гра як засіб інтенції автора і персонажів у романі „Жанна-батальйонерка” Гео Шкурупія // Література. Фольклор. Проблеми поетики: Збірник наукових праць. – Вип. 24. Ч. 2 / Відпов. ред А.В.Козлов. – К.: Акцент, 2006. – С. 161-170. 7. Український авангардний роман: тексти та їх інтерпретація / упорядник: Оксана Філатова. – Миколаїв: Іліон, 2011. – 328 с. 8. Журба С. Авангардний роман: ігрові прийоми організації текстового простору // Актуальні проблеми української літератури і фольклору: наук. зб. – Випуск 17 / редкол.: В. А. Просалова (відп. ред.) та ін. – Донецьк: ДонНУ, 2012. – С. 26-34. 9. Філатова О. Український роман 20–30-х років ХХ століття: типологія авторської свідомості: монографія. — Миколаїв : Іліон, 2010. — 485 с. Практичне заняття № 22-23. Тема: Драматургія Миколи Куліша План 1. Традиції й новаторство драматургії М.Куліша. 2. Зіткнення руйнівних сил: революційний фанатизм та голод у п’єсі «97». 3. Екзистенційний зміст трагікомедії «Народний Малахій»: утопічне вдосконалення природи людини. Поєднання в образі Малахія фанатика „негайного соціалізму” і Дон Кіхота від гуманізму. 4. Трагікомедія «Мина Мазайло» – філологічна та національна проблема. Втілення в образі головного героя комплексу української меншовартості. Перегук із комедією „Міщанин-шляхтич” Мольєра. 5. Своєрідність композиції і характери в драмі «Патетична соната». Образ України. 6. Поетика експресіонізму, вертепний характер драми „Маклена Граса”.
|
||||||||
|