Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Кузякіна Н. П’єси Миколи Куліша. – К., 1970. – 343 с.

2. Кузякіна Н. Драматург Микола Куліш. - К., 1962

3. Танюк Л. До проблеми української «пророчої» п’єси // Сучасність.- 1992- №2

4. Працьовитий В. Українська драматургія 20-30-х років ХХ століття. Жанрова модифікація. – Львів, 2001.

5. Залеська-Онишкевич Л. Роль великодня у «Патетичній сонаті» М.Куліша // СіЧ. - 1991.- №9

6. Зубрицька М. Новаторський характер драматургії // Сучасність. - 1992.- №12

7. Семенчук І. Горе-реформатор, або Малахій Стаканчик зблизька // Вітчизна. - 1993- № 7-8

8. Шевчук О. До проблеми “суспільство і особистість” у творчості Миколи Куліша // Дивослово. – 1994. - №5-6.

9. Колісник С. Відновлення шедевра (“Мина Мазайло”) // Дивослово. – 1997. – №1

10. Голобородько Я. “Патетична соната” України: художні версії Миколи Куліша // Вітчизна. – 1998. - №1-2. – С. 143-147.

11. Голобородько Я. Художня своєрідність комедії “Мина Мазайло” // Усе для школи. Українська література 11 клас. – Вип. 11. – К., 2001. – С.19-23.

12. Шерех Ю. Шоста симфонія Миколи Куліша // Шерех Ю. Друга черга. – Б.м.: Сучасність, 1978. – С. 68-82.

13. Панченко В. Арки і шибениці драматургії М.Куліша // Панченко В. Урок літератури. – Кіровоград, 2000. – С. 55-84.

14. Голобородько Я. Микола Куліш: людина, аналітик, митець // Українська мова та література в середніх школах, гімназіях…. – 2002. - №5. – С.184-193.

15. Голобородько Я. М.Куліш: драматизм долі і характеристика творчості // Усе для школи. Українська література 11 клас. – Вип 11. – К., 2001. – С. 4-18.

16. Матющенко А. Розмова людини з самим собою про зраду і смерть (“Маклена Граса” і “Патетична соната” М.Куліша: аспект внутрішньої колізії героя) // Дивослово. – 2004. - №10. – С. 24-30.

17. Шаповал М. Інтертекст у світлі рампи: між текстові та міжсуб’єктні реляції української драми. – К.: Автограф, 2009. – 352 с.

18. Кузякіна Н. Автопортрет, інтерв’ю, статті з історії і теорії драми…/ Упорядн., вступ. стаття В.П.Саєнко. – Дрогобич: Відродження, 2010. – 574 с.

Завдання:

1. Роль театру Л.Курбаса у постановці п’єс М.Куліша.

2. Законспектувати статті: Залеська-Онишкевич Л. Куліш і Брехт: самоспостереження героя та самоспостереження автора // Сучасність. – 1992. - №1.

Кореневич М. Маска справжня і уявна (Гротескність драматургії М.Куліша) // СіЧ. – 2000. - №11. – С. 32-36

Практичне заняття № 24.

Тема: Драматичний доробок І.Кочерги

План

1. Новаторське продовження традицій класики І.Кочергою (І.Франко, Леся Українка).

2. Художнє втілення ідеї національної незалежності. Мотиви самопожертви в ім’я волі і кохання в п’єсі „Свіччине весілля”. Образи Свічки і Меланки.

3. Час написання, актуальність звучання твору на історичну тему, проблематика, історична основа п’єси „Ярослав Мудрий” і її художнє втілення І.Кочергою.

4. Жанрова своєрідність, розвиток сюжету. Єдність епічного, ліричного, романтичного, психологічного як умови розвитку ідеї у п’єсі „Ярослав Мудрий”.

 




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.