МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Кузякіна Н. П’єси Миколи Куліша. – К., 1970. – 343 с. 2. Кузякіна Н. Драматург Микола Куліш. - К., 1962 3. Танюк Л. До проблеми української «пророчої» п’єси // Сучасність.- 1992- №2 4. Працьовитий В. Українська драматургія 20-30-х років ХХ століття. Жанрова модифікація. – Львів, 2001. 5. Залеська-Онишкевич Л. Роль великодня у «Патетичній сонаті» М.Куліша // СіЧ. - 1991.- №9 6. Зубрицька М. Новаторський характер драматургії // Сучасність. - 1992.- №12 7. Семенчук І. Горе-реформатор, або Малахій Стаканчик зблизька // Вітчизна. - 1993- № 7-8 8. Шевчук О. До проблеми “суспільство і особистість” у творчості Миколи Куліша // Дивослово. – 1994. - №5-6. 9. Колісник С. Відновлення шедевра (“Мина Мазайло”) // Дивослово. – 1997. – №1 10. Голобородько Я. “Патетична соната” України: художні версії Миколи Куліша // Вітчизна. – 1998. - №1-2. – С. 143-147. 11. Голобородько Я. Художня своєрідність комедії “Мина Мазайло” // Усе для школи. Українська література 11 клас. – Вип. 11. – К., 2001. – С.19-23. 12. Шерех Ю. Шоста симфонія Миколи Куліша // Шерех Ю. Друга черга. – Б.м.: Сучасність, 1978. – С. 68-82. 13. Панченко В. Арки і шибениці драматургії М.Куліша // Панченко В. Урок літератури. – Кіровоград, 2000. – С. 55-84. 14. Голобородько Я. Микола Куліш: людина, аналітик, митець // Українська мова та література в середніх школах, гімназіях…. – 2002. - №5. – С.184-193. 15. Голобородько Я. М.Куліш: драматизм долі і характеристика творчості // Усе для школи. Українська література 11 клас. – Вип 11. – К., 2001. – С. 4-18. 16. Матющенко А. Розмова людини з самим собою про зраду і смерть (“Маклена Граса” і “Патетична соната” М.Куліша: аспект внутрішньої колізії героя) // Дивослово. – 2004. - №10. – С. 24-30. 17. Шаповал М. Інтертекст у світлі рампи: між текстові та міжсуб’єктні реляції української драми. – К.: Автограф, 2009. – 352 с. 18. Кузякіна Н. Автопортрет, інтерв’ю, статті з історії і теорії драми…/ Упорядн., вступ. стаття В.П.Саєнко. – Дрогобич: Відродження, 2010. – 574 с. Завдання: 1. Роль театру Л.Курбаса у постановці п’єс М.Куліша. 2. Законспектувати статті: Залеська-Онишкевич Л. Куліш і Брехт: самоспостереження героя та самоспостереження автора // Сучасність. – 1992. - №1. Кореневич М. Маска справжня і уявна (Гротескність драматургії М.Куліша) // СіЧ. – 2000. - №11. – С. 32-36 Практичне заняття № 24. Тема: Драматичний доробок І.Кочерги План 1. Новаторське продовження традицій класики І.Кочергою (І.Франко, Леся Українка). 2. Художнє втілення ідеї національної незалежності. Мотиви самопожертви в ім’я волі і кохання в п’єсі „Свіччине весілля”. Образи Свічки і Меланки. 3. Час написання, актуальність звучання твору на історичну тему, проблематика, історична основа п’єси „Ярослав Мудрий” і її художнє втілення І.Кочергою. 4. Жанрова своєрідність, розвиток сюжету. Єдність епічного, ліричного, романтичного, психологічного як умови розвитку ідеї у п’єсі „Ярослав Мудрий”.
|
||||||||
|