Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пам'ятка студентові - практикантові.

Педагогічна практика є одним з важливих етапів професійно-педагогічного удосконалювання підготовки майбутнього фахівця безпосередньо в умовах школи.

Мета: закріпити професійно значимі знання, уміння і навички, придбані на лекційних і практичних заняттях, а також удосконалювати психічні властивості особистості майбутнього педагога з урахуванням вимог державного стандарту і кваліфікаційної характеристики вчителя фізичної культури.

Реалізація мети конкретизується рішенням цілого ряду задач:

 

1. Усвідомити мету загального середнього фізкультурного утворення.

2. Вивчити базовий арсенал рухових дій і варіативного використання їх у навчальних закладах.

3. Випробувати засоби і методи для розширення рухового досвіду й освоєння нових рухів різної координаційної складності школярів молодшого та середнього шкільного віку.

4. Знайти спосіб процесу формування рухових умінь і навичок при виконанні фізичних вправ різної педагогічної спрямованості і біомеханічної структури.

5. Використовувати найбільш ефективні шляхи і засоби розширення границь рухової активності школярів за рахунок спрямованого виховання основних фізичних якостей і розвитку фізичних здібностей (домашнє завдання).

6. Навчати учнів груповій взаємодії, розвиткові її форм за допомогою ігор і змагань.

7. Допомагати школярам в освоєнні основ знань і умінь, пов'язаних із профілактикою здоров'я, корекцією статури, правильною поставою і культурою рухів.

8. Формувати початкові організаційно-методичні уміння, необхідні для самостійних занять фізичними вправами в їх оздоровчих і рекреативних формах.

9. Сприяти максимальній активізації й удосконалюванню основних психічних процесів: уваги, сприйняття, пам'яті і наочно-діючого мислення на основі оволодіння знаннями з фізичної культури, руховими уміннями і навичками, а також виконання доступних навчальних завдань по організації власної рухової активності.

 

 

ЗАВДАННЯ ІЗ ПЕДАГОГІКИ

(в окрему папку)

ЗВІТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

З НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ПРАКТИКИ




Переглядів: 276

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов'язки студента - практиканта. | НА РОБОЧОМУ МІСЦІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.