МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
НА РОБОЧОМУ МІСЦІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯІ. Оформлення і подання звітної документації: Ø індивідуального плану проходження педагогічної практики; Ø щоденника педагогічних спостережень; Ø конспекту виховного заходу; Ø звіту про роботу під час практики. Ø характеристики на роботу студента з рекомендованою оцінкою та підписами директора школи, вчителя фізичної культури, класного керівника печаткою навчального закладу. Конспекти організації різних видів роботи студенти-практиканти готують завчасно, підписують їх на місці практики та у методистів
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет Імені Олександра Довженка
Затверджую Учитель______ Гр. керівник__________ Методист із ТМФВ
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ студента-практиканта _____ФК групи _____ курсу факультету педагогіки і психології (П.І.П.) який (а) проходить практику в ______ класі ____________________________________школи з ___по___20__р.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН
Основні напрямки роботи, які треба відобразити в індивідуальному плані. 1. Знайомство з навчальним закладом. 2. Складання психолого-педагогічної характеристики класного колективу. 3. Вивчення особистості учня. 4. Вивчення важковиховуваних учнів. 5. Вивчення родини учня. 6. Спілкування між вчителями та учнями. 7. Складання календарного плану виховної роботи на весь період практики. 8. Проведення виховної роботи у закріпленому класі із вказанням конкретних тем та форм роботи 9. Складання плану навчальної та методичної роботи на весь період практики. 10. Затвердження різноманітних форм навчальної роботи. Індивідуальний план складається на підставі визначених дат В ЩОДЕННИКУ на весь період практики. На останній сторінці індивідуального плану має бути підпис практиканта.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет Імені Олександра Довженка
ЩОДЕННИК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ студента-практиканта _____ФК групи _____ курсу факультету педагогіки і психології (П.І.П.) який (а) проходив практику в ______ класі ____________________________________школи з ___по___20__р.
Глухів - 2015
|
||||||||||||||||||||||||||||
|