Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



На місці роботи вчителя фізичного виховання

Завдання №1. Розробити річний план-графік проходження програмового матеріалу і на його основі зробити тематичне планування на семестр для учнів _____ класу.

Завдання №2. Розробити три комплекси вправ фізкультпаузи для учнів прикріпленого класу.

Завдання №3. Проаналізувати 1 урок фізичної культури проведеного студентом-практикантом.

Завдання №4. Зробити хронометраж уроку фізичної культури, визначити загальну і моторну щільність.

Завдання №5. Оцінити фізичне навантаження уроку, проведеного студентом-практикантом на основі реєстрації ЧСС.

Завдання №6. Оформити протокол обговорення одного з залікових уроків студента-практиканта.

Завдання №7. Досліджувати і дати оцінку рівневі фізичної підготовленості учнів ______ класу на основі моторних тестів.

Завдання №8. Описати етапи навчання фізичної вправи, призначеної для учнів ______ класу.

Завдання №9. Розробити 4 деталізованих конспекти уроку (з позначкою “Заліковий”) для учнів ______ класу.

Завдання №10. Розробити сценарій спортивного свята (вікторини) для учнів __________ класів на тему: _______________________________________________

 

Завдання №2

Комплекс №1

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Комплекс №2

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Комплекс №3

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання №3

АНАЛІЗ УРОКУ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ


Завдання №4

Протокол

Хронометрування уроку фізичної культури

______________клас, ЗОШ №___________________

Дата:_____________ місце проведення________________________________

П.І.Б. вчителя___________________________________________________

П.І.Б., учня_______________________________________________________

П.І.Б. дослідника__________________________________________________

Задачі уроку:

1.____________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________

3.____________________________________________________________________________

Види діяльності Показання секундоміра (закінчення) Пояснення і показ учителем   Вправи Допоміжні дії Відпочинок Простій Примітки
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               

Розрахунок і оцінка загальної і моторної щільності

Уроку фізичної культури учнів ________ класу

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки: ________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата ________________ Підпис __________________

Розрахунок і оцінка загальної і моторної щільності

Уроку фізичної культури учнів ________ класу

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Висновки: _________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата ________________ Підпис ___________________

Оцінка фізіологічної кривої фізичного навантаження учнів

______________класу

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки і пропозиції:_______________________________________________ __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата ________________ Підпис ___________________

Оцінка фізіологічної кривої фізичного навантаження учнів

______________класу

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки і пропозиції:_______________________________________________ __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата ________________ Підпис ___________________


Завдання №5.

Протокол

Динаміки ЧСС на уроці фізичної культури

у ______ класі ЗОШ№ __________

 

П. І.Б учня ____________________________________________

П.І.Б. дослідника ____________________________________________

 

Урок № ____________

з ________________ _________________________________

(указати розділ) (П.І.Б., що проводить урок)

 

Задачі уроку: 1. _____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

2. _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

3. _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

№ п/п Зміст діяльності учня Час реєстрації ЧСС ЧСС 1 хв. Зміни ЧСС у %
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         

 


Динаміка ЧСС в учня _________ класу ________ школи під час

Уроку фізичної культури

ЧСС

190 4 зона

180*___________________________________________________________

170*

160* 3 зона

150*___________________________________________________________

140* 2 зона

130*___________________________________________________________

120*

110*

90 *

80 ************************************************************

0 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30 33 36 39 42 45 хвилини

___________________ _______________

——————————————————————————————————————-

підготовча частина основна частина заключна частина

 

Навантажувальні режими на уроці фізичної культури в класі.

 

 

Діапазон у ЧСС Час роботи в зазначених діапазонах
Уд/хв. хвилини відсотки
до 130    
131-150    
151-180    
181 і більш    

Завдання №6.

Протокол




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пам'ятка студентові - практикантові. | Обговорення уроку фізичної культури, проведеного

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.