МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
На місці роботи вчителя фізичного вихованняЗавдання №1. Розробити річний план-графік проходження програмового матеріалу і на його основі зробити тематичне планування на семестр для учнів _____ класу. Завдання №2. Розробити три комплекси вправ фізкультпаузи для учнів прикріпленого класу. Завдання №3. Проаналізувати 1 урок фізичної культури проведеного студентом-практикантом. Завдання №4. Зробити хронометраж уроку фізичної культури, визначити загальну і моторну щільність. Завдання №5. Оцінити фізичне навантаження уроку, проведеного студентом-практикантом на основі реєстрації ЧСС. Завдання №6. Оформити протокол обговорення одного з залікових уроків студента-практиканта. Завдання №7. Досліджувати і дати оцінку рівневі фізичної підготовленості учнів ______ класу на основі моторних тестів. Завдання №8. Описати етапи навчання фізичної вправи, призначеної для учнів ______ класу. Завдання №9. Розробити 4 деталізованих конспекти уроку (з позначкою “Заліковий”) для учнів ______ класу. Завдання №10. Розробити сценарій спортивного свята (вікторини) для учнів __________ класів на тему: _______________________________________________
Завдання №2 Комплекс №1 _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Комплекс №2 ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Комплекс №3 _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Завдання №3 АНАЛІЗ УРОКУ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ Завдання №4 Протокол Хронометрування уроку фізичної культури ______________клас, ЗОШ №___________________ Дата:_____________ місце проведення________________________________ П.І.Б. вчителя___________________________________________________ П.І.Б., учня_______________________________________________________ П.І.Б. дослідника__________________________________________________ Задачі уроку: 1.____________________________________________________________________________ 2.____________________________________________________________________________ 3.____________________________________________________________________________
Розрахунок і оцінка загальної і моторної щільності Уроку фізичної культури учнів ________ класу __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Висновки: ________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________ Пропозиції: ________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Дата ________________ Підпис __________________ Розрахунок і оцінка загальної і моторної щільності Уроку фізичної культури учнів ________ класу __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Висновки: _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Пропозиції: ________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Дата ________________ Підпис ___________________ Оцінка фізіологічної кривої фізичного навантаження учнів ______________класу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Висновки і пропозиції:_______________________________________________ __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Дата ________________ Підпис ___________________ Оцінка фізіологічної кривої фізичного навантаження учнів ______________класу _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Висновки і пропозиції:_______________________________________________ __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Дата ________________ Підпис ___________________ Завдання №5. Протокол Динаміки ЧСС на уроці фізичної культури у ______ класі ЗОШ№ __________
П. І.Б учня ____________________________________________ П.І.Б. дослідника ____________________________________________
Урок № ____________ з ________________ _________________________________ (указати розділ) (П.І.Б., що проводить урок)
Задачі уроку: 1. _____________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 2. _______________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ 3. _______________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
Динаміка ЧСС в учня _________ класу ________ школи під час Уроку фізичної культури ЧСС 190 4 зона 180*___________________________________________________________ 170* 160* 3 зона 150*___________________________________________________________ 140* 2 зона 130*___________________________________________________________ 120* 110* 90 * 80 ************************************************************ 0 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30 33 36 39 42 45 хвилини ___________________ _______________ ——————————————————————————————————————- підготовча частина основна частина заключна частина
Навантажувальні режими на уроці фізичної культури в класі.
Завдання №6. Протокол
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|