МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обговорення уроку фізичної культури, проведеного“___” ______________ 20___ м. у ___ класі ЗОШ № ____ Були присутні: _____________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ Слухали: обговорення уроку, поведеного студентом ______ курсу факультету фізичної культури ________________________________________________________________ (П.І.Б) Виступили: 1. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4.__________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 5.__________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 6._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис __________________ (студента, що склав протокол)
Підпис __________________ (методиста кафедри) Завдання №10. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ГЛУХІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА Факультет педагогіки і психології
Затверджую
Вчитель фізичного виховання_____________ __________________________ (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові) Методист ТМФВ _____________ ___________________________ (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові) «___» _____________201_ р.
КОНСПЕКТ Позакласного заходу з фізичного виховання Проведеного (студентом/кою)_______курсу ______________________________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові) В__________класі ___________________ школи №__________ Тема :_________________________________________________
Дата проведення «___» _______________201_ року Оцінка за захід ______________________________
Вчитель фізичного виховання_____________ __________________________ (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові) Методист ТМФВ _____________ ___________________________ (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові) «___» _____________201_ р.
1. Організаційно-підготовча робота: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. Програма і сценарій: _____________________________________________ а) урочиста частина _______________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ б) показові виступи _________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ в) спортивні змагання _______________________________________________
г) комбіновані естафети _________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3. Розробка, складання і розучування вправ для виступів ____________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Проведення свята і підведення підсумків ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 1 Семестровий план-графік розподілу навчального часу з________________________ для учнів __________ класу
Семестровий план-графік розподілу навчального часу з________________________ для учнів __________ класу
Завдання №7. Протокол Оцінки індивідуального рівня Фізичної кондиції учнів на основі моторних тестів _________класу, ____________________________ ЗОШ І-ІІІ ступенів №_____ Дата____________________________ Дослідження проводив_____________________ _________
Підпис викладача Завдання № 9 (4 залікових уроків) Затверджую Методист ТМФВ _______________ Учитель фізичного виховання____________ Конспект уроку (заліковий) З _______________________________ для учнів_____________класу Дата проведення__________________ Тип уроку________________________ Задачі: 1. __________________________________________________________ 2. __________________________________________________________ 3. __________________________________________________________ Місце проведення____________________________________________________ Матеріально-технічне оснащення_____________________________________________ Використані джерела:_______________________________________________________
Підпис викладача МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|