Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Обговорення уроку фізичної культури, проведеного

“___” ______________ 20___ м. у ___ класі ЗОШ № ____

Були присутні: _____________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

__________________________________________________

Слухали: обговорення уроку, поведеного студентом ______ курсу факультету фізичної культури

________________________________________________________________

(П.І.Б)

Виступили: 1. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.__________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.__________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Висновки: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Підпис __________________ (студента, що склав протокол)

 

Підпис __________________ (методиста кафедри)


Завдання №10.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ГЛУХІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА

Факультет педагогіки і психології

 

 

Затверджую

 

Вчитель фізичного виховання_____________ __________________________

(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)

Методист ТМФВ _____________ ___________________________

(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)

«___» _____________201_ р.

 

КОНСПЕКТ

Позакласного заходу з фізичного виховання

Проведеного (студентом/кою)_______курсу

______________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

В__________класі ___________________ школи №__________

Тема :_________________________________________________

 

Дата проведення «___» _______________201_ року

Оцінка за захід ______________________________

 

 

Вчитель фізичного виховання_____________ __________________________

(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)

Методист ТМФВ _____________ ___________________________

(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)

«___» _____________201_ р.

 

1. Організаційно-підготовча робота:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Програма і сценарій: _____________________________________________

а) урочиста частина _______________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

б) показові виступи _________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

в) спортивні змагання _______________________________________________

 

 

г) комбіновані естафети _________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Розробка, складання і розучування вправ для виступів ____________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Проведення свята і підведення підсумків

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


Завдання 1

Семестровий план-графік розподілу навчального часу з________________________ для учнів __________ класу

ЗМІСТ К-ть уроків I семестр  
Номера уроків  
                                                                                                         
Теоретичні відомості                                                                                                            
Легка атлетика                                                                                                            
Футбол                                                                                                            
Баскетбол                                                                                                            
Волейбол                                                                                                            
Гімнастика                                                                                                            
Лижна підготовка                                                                                                            
Туризм                                                                                                            
Гандбол                                                                                                            
                                                                                                               

 

 

Семестровий план-графік розподілу навчального часу з________________________ для учнів __________ класу

ЗМІСТ К-ть уроків IІ семестр
Номера уроків
                                                                                                         
Теоретичні відомості                                                                                                            
Легка атлетика                                                                                                            
Футбол                                                                                                            
Баскетбол                                                                                                            
Волейбол                                                                                                            
Гімнастика                                                                                                            
Лижна підготовка                                                                                                            
Туризм                                                                                                            
Гандбол                                                                                                            


Завдання №7.

Протокол

Оцінки індивідуального рівня

Фізичної кондиції учнів на основі моторних тестів

_________класу, ____________________________ ЗОШ І-ІІІ ступенів №_____

Дата____________________________

Дослідження проводив_____________________

_________

      Тести
п/п Прізвище, ім'я стать вік згинання і розгинання рук в упорі лежачи стрибок у довжину з місця піднімання тулуба з положення лежачи на спині Підтягування на поперечині нахил уперед з положення сидячи Біг 4х9м
        рез-т оцінка рез-т оцінка рез-т оцінка рез-т оцінка рез-т оцінка рез-т оцінка
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                                               

Підпис викладача



Завдання № 9 (4 залікових уроків)

Затверджую

Методист ТМФВ _______________

Учитель фізичного виховання____________

Конспект уроку (заліковий)

З _______________________________ для учнів_____________класу

Дата проведення__________________

Тип уроку________________________

Задачі: 1. __________________________________________________________

2. __________________________________________________________

3. __________________________________________________________

Місце проведення____________________________________________________

Матеріально-технічне оснащення_____________________________________________

Використані джерела:_______________________________________________________

Приватні задачі Частини і зміст Дозування Педагогічні прийоми
п/п   уроку   організації методики
1. 2. 3. 4. 5. 6.
           
           
           
           
           
           
           
           

Підпис викладача


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Глухівський національний педагогічний університет




Переглядів: 512

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
На місці роботи вчителя фізичного виховання | Імені Олександра Довженка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.