МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Імені Олександра Довженка
кафедра теорії і методики фізичного виховання
ДОКУМЕНТАЦІЯ (ІЗ ПЕДАГОГІКИ) студента-практиканта _____ФК групи _____ курсу факультету педагогіки і психології
(П.І.П.) який (а) проходив (ла) практику в ______ класі ____________________________________школи з ___по___201__року
Глухів – 2015
Завдання із гігієни (в окрему папку) Карта санітарного обстеження спортивного залу Найменування навчального закладу, адреса.
8. Повітряний режим: 9. Фрамуги, квартирки: Розташування. Кількість. Розміри. 10. Режим провітрювання (коли, тривалість). 11. Система штучної вентиляції (місцева, центральна: улаштування, особливості). 12. Система опалення (місцеве, центральне: водяне, парове; влаштування, особливості, кількість приладів, захист).
16. Аптечка: наявність, вміст. 17. Забезпечення питною водою. 18. Роздягальні: площа, обладнання, санітарний стан. 19. Душеві: наявність, площа, обладнання, санітарний стан. 20. Туалети: наявність, розташування, санітарний стан. 21. Приміщення для інвентарю та обладнання: наявність, розташування, розміри, санітарний стан. 22. Викладацька: наявність, розміри, обладнання, санітарний стан. 23. Місця для глядачів: наявність, кількість, розташування 24. Висновки. 25. Пропозиції
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет Імені Олександра Довженка
кафедра психології
ДОКУМЕНТАЦІЯ (ІЗ ПСИХОЛОГІЇ) студента-практиканта _____ФК групи _____ курсу факультету педагогіки і психології
(П.І.П.) який (а) проходив (ла) практику в ______ класі ____________________________________школи з ___по___201__року
Глухів – 2015
|
||||||||
|