МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Імені Олександра Довженка
кафедра теорії і методики фізичного виховання
ДОКУМЕНТАЦІЯ (ІЗ ПЕДАГОГІКИ) студента-практиканта _____ФК групи _____ курсу факультету педагогіки і психології
(П.І.П.) який (а) проходив (ла) практику в ______ класі ____________________________________школи з ___по___201__року
Глухів – 2015
Завдання із гігієни (в окрему папку) Карта санітарного обстеження спортивного залу Найменування навчального закладу, адреса.
8. Повітряний режим: 9. Фрамуги, квартирки: Розташування. Кількість. Розміри. 10. Режим провітрювання (коли, тривалість). 11. Система штучної вентиляції (місцева, центральна: улаштування, особливості). 12. Система опалення (місцеве, центральне: водяне, парове; влаштування, особливості, кількість приладів, захист).
16. Аптечка: наявність, вміст. 17. Забезпечення питною водою. 18. Роздягальні: площа, обладнання, санітарний стан. 19. Душеві: наявність, площа, обладнання, санітарний стан. 20. Туалети: наявність, розташування, санітарний стан. 21. Приміщення для інвентарю та обладнання: наявність, розташування, розміри, санітарний стан. 22. Викладацька: наявність, розміри, обладнання, санітарний стан. 23. Місця для глядачів: наявність, кількість, розташування 24. Висновки. 25. Пропозиції
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет Імені Олександра Довженка
кафедра психології
ДОКУМЕНТАЦІЯ (ІЗ ПСИХОЛОГІЇ) студента-практиканта _____ФК групи _____ курсу факультету педагогіки і психології
(П.І.П.) який (а) проходив (ла) практику в ______ класі ____________________________________школи з ___по___201__року
Глухів – 2015
|
||||||||
|