Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Імені Олександра Довженка

 

кафедра теорії і методики фізичного виховання

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ

(ІЗ ПЕДАГОГІКИ)

студента-практиканта

_____ФК групи _____ курсу

факультету педагогіки і психології

 

(П.І.П.)

який (а) проходив (ла) практику

в ______ класі ____________________________________школи
І-ІІІ ступенів №_____,

з ___по___201__року

 

Глухів – 2015

 

Завдання із гігієни (в окрему папку)

Карта санітарного обстеження спортивного залу

Найменування навчального закладу, адреса.

  1. Дата та час обстеження
  2. Характеристика будівлі, в якій знаходиться спортивний зал: будівельний матеріал – цегляна, залізобетонна, дерев'яна; орієнтація фасаду; кількість поверхів.
  3. Перелік та планування основних та додаткових приміщень (зобразити план-схему, вказавши розміри, площу, об'єм).
  4. Забарвлення та стан підлоги, стін, стелі.
  5. Система природного освітлення (бокове, верхнє, комбіноване), особливості. Вікна: кількість, орієнтація, відстань від підлоги, від стелі, стан скла, захист скла.
  6. Система штучного освітлення: тип освітлювальних приладів, кількість, сумарна потужність, розміщення, висота від підлоги.

8. Повітряний режим:

9. Фрамуги, квартирки: Розташування. Кількість. Розміри.

10. Режим провітрювання (коли, тривалість).

11. Система штучної вентиляції (місцева, центральна: улаштування, особливості).

12. Система опалення (місцеве, центральне: водяне, парове; влаштування, особливості, кількість приладів, захист).

  1. Мікроклімат: температура, відносна вологість.
  2. Обладнання та інвентар: перелік; розміщення; стан; відповідність віковим особливостям учнів.
  3. Графік занять

16. Аптечка: наявність, вміст.

17. Забезпечення питною водою.

18. Роздягальні: площа, обладнання, санітарний стан.

19. Душеві: наявність, площа, обладнання, санітарний стан.

20. Туалети: наявність, розташування, санітарний стан.

21. Приміщення для інвентарю та обладнання: наявність, розташування, розміри, санітарний стан.

22. Викладацька: наявність, розміри, обладнання, санітарний стан.

23. Місця для глядачів: наявність, кількість, розташування

24. Висновки.

25. Пропозиції

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Глухівський національний педагогічний університет

Імені Олександра Довженка

 

кафедра психології

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ

(ІЗ ПСИХОЛОГІЇ)

студента-практиканта

_____ФК групи _____ курсу

факультету педагогіки і психології

 

(П.І.П.)

який (а) проходив (ла) практику

в ______ класі ____________________________________школи
І-ІІІ ступенів №_____,

з ___по___201__року

 

Глухів – 2015

 




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обговорення уроку фізичної культури, проведеного | Схема психолого – педагогічної характеристики на класний колектив

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.