Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дослідження попиту на туристичний продукт в сегменті іноземного туризму туроператора «Гамалія»

Основна маса іноземних туристів робить подорожі з такими цілями: розваги, ознайомлення з туристичними визначними пам'ятками інших країн і відпочинок. Загальна частка таких туристів у міжнародному туризмі складає близько 50%. За цим сегментом випливають ділові поїздки, обсяг яких постійно зростає, і поїздки з метою відвідування родичів (етнічний туризм) (рис.2.5) :

Мета подорожі
Розваги і відпочинок (50%)
Професійні (30%)
Етнічні (10%)
Інші (10%)
Ділові поїздки, участь у семінарах, конгресах
Пізнавальний туризм, відпочинок, спорт
Відвідування родичів
Навчання, лікування, релігія

 

 


 

 

Рис. 2.5. Мотивація міжнародних подорожей [2]

 

Вивчення попиту на туристичні поїздки в Україну, менеджери «Гамалії» починають з вивчення вибору іноземними туристами того чи іншого засобу транспорту. Сегментація цього попиту визначає виникнення на туристичному ринку таких великих товарних субринків, як автобусні тури, авіачартерні тури, морські і річкові круїзи, залізничні круїзи (рис.2.3):

Рис.2.6. Сегментація попиту на вид транспорту для подорожі [3]

 

Основним засобом пасажирських перевезень у міжнародному туризмі, особливо в Європейському регіоні, є автотранспорт. Громадяни із країн СНД для поїздки в Україну користуються переважно автомобільним і залізничним транспортом.

Що стосується туристів із країн далекого зарубіжжя, що прямують в Україну, то вони в основному використовують авіатранспорт як основний засіб перевезення[3].

У зв'язку з появою в Україні великої кількості незалежних авіакомпаній, що виконують міжнародні перевезення з різних міст нашої країни, використання чартерних рейсів при прийомі іноземних туристів є досить перспективним напрямом діяльності українських туристичних фірм.

Субринок автотуризму й автотранспортних перевезень включає автобусні перевезення на регулярних рейсах по міжнародних і внутрішніх лініях і перевезення на орендованих автобусах за окремими маршрутами.Ще одним сегментом ринку автотуризму є індивідуальні поїздки на власному чи орендованому легковому автомобілях.

На тлі більшості європейських країн частка України в автоперевезеннях іноземних туристів незначна. Це зумовлено обмеженістю маршрутів для іноземних туристів, поганим станом доріг, відсутністю належного технічного обслуговування. Все ж автобусний туризм становить найважливішу частину ринку міжнародного туризму. Обсяг перевезень туристів на орендованих автобусах по самостійно організованих маршрутах постійно зростає.

Субринок залізничних перевезень поділяється на регулярні перевезення і залізничні круїзи. Останні призначені для організації подорожей по туристичних маршрутах типу "Східний експрес", "Галичина", "Дніпро", "Чорномор" та ін.

Субринок водних (морських, річкових, озерних), як і інші види пасажирських перевезень, поділяється на регулярні міжнародні лінійні і внутрішні каботажні перевезення. Морські, річкові й озерні круїзи також користуються великим попитом в іноземних туристів. Великий інтерес в іноземних туристів викликають річкові й озерні круїзи по Дніпру та Дністру.

Чорноморський регіон зараз стає все більш привабливим для іноземних круїзнихкомпаній. Торік три порти України - Одесу, Ялту та Севастополь прийнято у члениМіжнародної асоціації круїзних портів Середземного моря "Medcruise". Заініціативою керівництва АСК "Укррічфлот" відпрацьовується проект продовженнядніпровсько-чорноморських круїзів до Румунії та Болгарії, портів Кримськогоузбережжя, Туреччини.

Проаналізувавши статистичні дані [8], [9],завантаженість маршрутів, які користуються попитом у іноземців, охарактеризуємо ситуацію, що склалась на туристичному ринку України:

Незважаючи на дешевизну, в Україні є недолік, який відлякує гостей з-за кордону - проблеми з інфраструктурою. Наприклад, не кожен європеєць погодиться на поїздку в українських потягах.

Популярністю користуються туристичні дестинації, що мають сформований бренд, розвинену інфраструктуру та освоєний природний потенціал, а саме: АР Крим (20% турпотоку іноземних туристів), м.Київ (44%), м. Севастополь (11.5%), Одеська область (8%).Саме їх найчастіше пропонують іноземним туристам(рис.2.7).

 

Рис.2.7. Карта-схема найпопулярніших місцьв Україні серед іноземних туристів (Джерело: розроблено автором)

 

Друге місце, але зі значним потенціалом, займають області, які мають

стабільний попит на внутрішньому ринку: Запорізька, Дніпропет­ровська, Доненька, Львівська, Івано-Франківська, Волинська, Полтавська, Харківська, Херсонська області (кожна має внесок на рівні 2-3% річного обороту, а Івано-Франківська - на рівні 35%).

Хоча за кількістю іноземців ці області не дотягують до 10 тисяч осіб відвідувачів (Львівська, Закарпатська, Харківська, Чернівецька області). Менше тисячі осіб приймають Луганська, Кіровоградська, Сумська, Хмельницька та Тернопільська області) [3], [4].

Найпопулярніші тури - по палацах і парках Криму, замках Західної

України, а також Львів. Зарубіжним гостям подобаються замки та фортеці,

музеї користуються меншою популярністю.

В «Гамалії» навіть існує свій топ-10 місць, де хочуть побувати іноземні туристи:

1. Києво-Печерська лавра;

2. Хотинська фортеця;

3. Кам’янець-Подільська фортеця;

4. Чорнобильська АЕС;

5. Говерла;

6. Замок Паланок в Мукачево;

7. Старовинний центр Львова;

8. Софіївський парк;

9. Печера Млинки;

10. Чернівецький національний університет.

Також менеджер туроператора розповідає, що на заході особливою популярністю користуються Свірзький замок, Рогатин з пам'ятником Роксолані і костелом Св. Миколая, Бережанський замок та інші. Також найулюбленішим місцем відпочинку є Говерла. Популярним залишається Чорнобиль. Всі хочуть побачити легендарну мертву зону.

Ще одним з мотивів приїзду іноземців до України є діловий туризм. За даними Держслужби туризму і курортів [3], найбільше бізнес-туристів прибуває в Україну з Росії та Білорусі. А ось зі сторони мультинаціональнихкорпорацій інтересу до України як до місця проведення ділових заходів поки що не спостерігається.

Проводити корпоративні заходи найвигідніше в міжсезоння, в так званий «невисокий сезон» (з осені по початок весни). Саме на цей період припадає найбільша кількість ділових визних заходів. Це й зрозуміло - вартість проживання в готелях знижена, і, відповідно кінець року - час підбиття підсумків і бажання заохотити кращих.

Серед європейських ділових гостей можна відмітити бізнес-туристів із таких країн, як Польща, Чехія, Німеччина, Франція. Основна ціль таких візитів – відвідування дочірніх підприємств та компаній-партнерів, що знаходяться в Україні.

Найбільш популярними бізнес-центрами для іноземних ділових туристів є такі індустріальні міста, як Київ, Донецьк, Дніпропетровськ, Харків, адже тут є всі можливості для розвитку ділового туризму після того, як були побудовані об’єкти під Євро-2012 і зараз будуються мультифункціональні комплекси під Євробаскет-2015, які можуть використовуватися як конференц-зали. НСК « Олімпійський» і « Донбас Арена» вже зараз активно використовуються для проведення конференцій і подібних заходів.

Найбільше бізнес-місто це звичайно столиця України - один з найкрупніших транспортних вузлів Східної Європи, з високим промисловим і науковим потенціалом, насичений різноманітними об'єктами туристичної інфраструктури. Більшість готелів, що належать світовим мережам, знаходяться у Києві (HYATT, RadissonSAS, Intercontinental та ін.). Ці готелі обладнані у відповідності з усіма стандартами ділового туризму, відповідно, здатні проводити бізнес-заходи будь-якого рівня складності та показовості.

«Гамалія» слідкує за останніми тенденціями ринку, тому для розбещених іноземних туристів, яким вже не цікаві екскурсії , зараз досить актуально пропонувати спелеотуризм. Основні спелеорайони України - Крим, Західна Україна, Причорномор'я, Донбас. Найбільш незвичайні печери, що не мають аналогів у світі, розташовані на Придністровському Поділлі та на Буковині.

Особливою увагою користуються такі печери: Мармурова та Еміне Баір Хосар; на Ай-Петрінскій Яйлі та у Карадагському Лісі найбільш значними є вертикальні печери Каскадна (глибина 1500 м, довжина 630 м) та Вдовіченка (глибина 196 м, довжина 250м); друга у світі за довжиною печера “Оптимістична” (довжина 157000м), гігантський лабіринт печери “Озерної” (довжина 107000м), спортивна печера “Млинки” (довжина 19100м), печера-музей “Кришталева” (довжина 22000м).

Туристам пропонуються дводенніабо триденні спелеологічні тури, які

організовуються цілий рік. Проходження підземних маршрутів з досвідченими інструкторами роблять похід безпечним і багатим враженнями.

Всім учасникам надається спеціальне спорядження й інвентар, а програма тура передбачає проведення занять по спелеотехніці на скалодромі,

відвідування гротів, загальнодоступних і необладнаних печер. Один день подібного тура обійдеться в 20-40 доларів з людини. У вартість включені трансфер, оренда необхідного спорядження й інструкторський супровід.

Для дорослих триденний спелеотур буде коштувати 65 доларів, у вартість входить проживання, харчування, трансфер, оренда необхідного спорядження й інструкторський супровід.

Отже, можна сказати, не зважаючи на те що, Україна на ринку міжнародного туризму виступає як країна-генератор туристичних потоків, - потік іноземних туристів до нашої країни постійно зростає. На ринку іноземного (в’їздного) туризму спостерігається значна сезонність, «пік» якої припадає на липень-серпень, оскільки основною метою приїзду в Україну іноземних туристів є рекреація і відпочинок .

Водночас зростає чисельність туристів, які прибувають з курортно-лікувальною та спортивно-оздоровчою метою, хоча частка цих сегментів залишається порівняно незначною. Відповідно до мотивації потік іноземних туристів розподіляється й територіально: максимальним він є у Києві та в Криму, порівняно високий в Одеській, Херсонській, Волинській, Закарпатській, Тернопільській областях, а найменшим — у Кіровоградській, Хмельницькій, Донецькій та Луганській областях.

Основними видовими сегментами ринку й надалі залишатюься рекреаційний з метою відпочинку, курортно-лікувальний, культурно-пізнавальний (екскурсійний), спортивно-оздоровчий, релігійний туризм. Традиційним національним турпродуктом на ринку міжнародного туризму є курортно-лікувальний відпочинок, культурний та екскурсійний туризм.

 




Переглядів: 1099

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПрАТ «Гамалія», за 2012-2013 роки | Дослідження процесу формування нового туристичного продукту туроператором «Гамалія» в сегменті іноземного туризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.