Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дослідження процесу формування нового туристичного продукту туроператором «Гамалія» в сегменті іноземного туризму

Компанією «Гамалія» успішно виконується новаторська функція. Ця функція виражає прагнення будь-якої комерційної організації до виживання в ринкових умовах, що вимагає моніторингу кон'юнктури туристського ринку та своєчасної модифікації існуючого або принципово нового турпродукту, максимально відповідає існуючим потребам туристів.

Новий продукт повинен мати можливості для подальшої своєї модифікації, оскільки саме ця його якість дозволить туроператору - автору туру - залишатися лідером з продажу даного напрямку в майбутньому в умовах конкурентної боротьби.

Так, компанією «Гамалія» до початку чергового сезону на виставках укладаються договори з приймаючими та відправляючи ми сторонами.

«Гамалія» має можливість укладення вигідних договорів з постачальниками послуг. З деякими партнерство триває багато років, що, в свою чергу, впливає на стабільність створюваного турпродукту.

Пряма організація турів передбачає контактування туроператора з усіма постачальниками туристських послуг: перевізником, засобами розміщення, екскурсійними бюро, підприємствами з організації дозвілля і т.д.

Для прямої організації турів турфірма «Гамалія» використовує наступне:

· відмінне володіння працівниками всією інформацією про особливості роботи вітчизняних постачальників туристичних послуг;

· особисті зв'язки менеджменту туроператора з керівництвом компаній постачальників туристських послуг;

· володіння іноземними мовами, що необхідно для ведення ділових переговорів з аугоінговими компаніями.

При створенні туристичного продукту необхідно чітко розуміти, що в дійсності будуть купувати іноземні туристи, адже він оплачує не готельне розміщення, а нові відчуття і ознайомлення з невідомим, затишок та увагу. Тому створення туристичного продукту починається з вивчення його споживчих якостей і властивостей, виявлення найбільш привабливих його сторін для іноземних туристів.

Маркетингове дослідження ринку проводиться туроператором самостійно. Дослідження необхідні для вивчення специфічних ситуацій. Під час їх проведення компанія визначає свої можливості функціонування на ринку і проблеми, які при цьому виникають. «Гамалія» відстежує і дає оцінку своїм маркетинговим операціям, яку потім доводить до керівництва.

Початкова стадія розробки туристичної пропозицї безпосередньо ґрунтується і багато в чому визначається результатами маркетингового дослідження потреб ринку і пропозицій основних конкурентів на місцевому ринку, тобто потрібно «створити та продати те, на що є або може з'явитися в перспективі стійкий попит»).

Грамотно проведене дослідження турпотреб реально орієнтує проектований тур на певну групу споживачів, дозволяє розробити проект, який не має аналогів на регіональному туристичному ринку, зайняти найбільш вигідну для туроператора позицію серед конкурентних пропозицій, визначає перспективи зростання обсягу збуту туроператора.

При проведенні дослідження «Гамалія» користується як первинною (яка надходить безпосередньо від респондентів, більш відповідає реальності, але вимагає максимальних витрат на своє отримання), так і вторинною (із раніше кимось зібраних і класифікованих джерел інформації - статистична звітність, статті, прогнози , звіти) інформацією.

Туроператору також необхідно стежити за роботою конкуруючих туристичних компаній. Роль аналізу конкурентного середовища зводиться до визначення ступеня охоплення конкурентами сегментів, в задоволенні потреб яких туроператор має найбільші перспективи. Процес виявлення сильних і слабких сторін позиції конкурентів складається з:

· ідентифікації конкурентів і аналізу їх пропозицій на ринку;

· оцінка сильних і слабких сторін кожного конкурента;

· оцінка ступеня охоплення конкурентами ринку;

· прийняття рішення щодо подальшої конкурентної боротьби.

У результаті аналізу конкурентного середовища «Гамалія» приймає одне з трьох таких рішень:

· відмова від орієнтування тур-проекту (хоч у оператора і є можливості для якісного та ефективного задоволення потреб сегмента, але сильна позиція конкурентів і пропонованих ними турів робить подальшу його роботу або безперспективною, або низько рентабельною);

· включення в роботу з наміченим сегментом в якості агента конкуруючого туроператора (цей варіант не потребуватиме додаткових витрат і високого ризику оператора);

· вступ в конкурентну боротьбу.

На туристичному ринку постійно в наявності конкурентні пропозиції і тому «Гамалія» прагне виділити і популяризувати ряд конкурентних переваг розроблюваного туру для того, щоб вигідно виділятися на тлі конкурентних пропозицій. Це може бути:

· Унікальність маршруту;

· Приховані можливості туру («Чернівецька область: еко- відпочинок + оздоровлення мінеральними водами»);

· Можливості модифікації туру («Понад 100 готелів на Ваш вибір»);

· Унікальна тривалість туру («В Україну на вікенд»);

· Унікальність пропонованих екскурсій;

· Унікальність сервісних послуг «Гамалія» («Підтверджуємо заявки миттєво!»);

· Унікальна ціна туру та ін.

· Удосконалення проектних технологій

Розробка нового турпродукту - важливий крок у діяльності компанії. Від того, на скільки серйозно туроператор поставиться до даного заходу, залежить успіх фірми. Тому дуже важливо акцентувати увагу на кожному з етапів створення турпродукту, адже недостатній розгляд навіть одного з пунктів може привести до краху всієї ідеї створення нової продукції.

1. Генерування ідей. Пошук ідей здійснюється постійно, а не від випадку до випадку, при цьому базою для пошуку стають клієнти, конкуренти, сама компанія і її співробітники, інші джерела.

До третини ідей народжується в результаті спостережень за клієнтами. Вивчення їх потреб і бажань дозволяє створювати нові продукти. Інша третина ідей для нового продукту черпається з аналізу продуктів конкурентів. Багато компаній купують конкуруючі нові продукти, вивчають, як вони зроблені, аналізують дані про їх продаж і вирішують питання про те, чи варто випускати власний аналогічний продукт. Спостереження за рекламою конкурента також дає інформацію про нові продукти. Взявши ідею конкурента, компанія повинна бути в змозі здійснити її принаймні так само добре, як і її автор.

2. Відбір ідей. Інакше цей етап називають фільтрацією ідей. Метою другої стадії є фільтрація зібраних пропозицій, виключаючи ті, які несумісні з ресурсами або завданнями фірми або просто непривабливі.

На цьому етапі відбувається попередня оцінка відібраних проектів, створюється повний перелік ключових факторів успіху по кожній функції: маркетинг, фінанси, виробництво.

3. Розробка концепції нового товару та її перевірка. На цій стадії здійснюється перехід від «ідей», які пройшли попередню оцінку, до концепції продукту, яку можна визначити як опис фізичних і сприйманих кінцевих характеристик товару і набору вигод, який він обіцяє певній групі користувачів.

4. Розробка стратегії маркетингу. Розробка стратегії включає три частини. Перша частина описує цільовий ринок, плановану позицію продукту, обсяг продажів, частку ринку і цільовий прибуток на перші кілька років. Друга частина - плановані ціна нового продукту, маркетинговий бюджет на перший рік впровадження товару на ринок і система його розподілу. Третя частина охоплює плановані на довгостроковий період обсяг продажів, цільовий прибуток і маркетинг - мікс.

5. Бізнес-аналіз. Компанії потрібно оцінити привабливість нового продукту з погляду економічних вигод для своєї фірми. Насамперед, він включає прогноз обсягів продажів, витрат і прибутку.

6. Розробка товару. Необхідно створити зразок нового продукту. Цей етап вимагає додаткових інвестицій. Він покаже, чи можна перетворити ідею продукту в реально функціонуючий продукт.

7. Пробний маркетинг. На цій стадії продукт і програма маркетингу вводяться в більш реалістичну ринкову обстановку. Компанія отримує інформацію про реакцію споживачів і торгових посередників на появу нового продукту, його споживання і перепродаж.

8. Коммерціалізація (впровадження на ринок). Рішення про комерціалізацію передбачає великі витрати, включаючи витрати на рекламу і стимулювання збуту протягом першого року і наступних.

Левова частка часу, відведеного туроператором «Гамалія» на рекламну діяльність щодо свого турпродукту, присвячена роботі з пресою, журналами, рекламними видавництвами. Компанія розміщує свою рекламу в таких виданнях як: «Міжнародний туризм», «Туриcт -UA», «Едем в отпуск».

Інтернет - розсилка – також є шляхом просування турпродукту. Електронні адреси здобуваються «Гамалією» на виставках (в результаті обміну її учасників візитними картками), з рекламної інформації, з довідкової літератури, із спеціально формованих баз даних.

Зазвичай «Гамалія» вдається до електронної розсилки такої інформації:

· інформація – реклама про тур продукт-новинку;

· спеціальні пропозиції щодо будь-яких змін умов продажів турів в кращу сторону;

· інформація про палаючі путівки (із зазначенням розмірів знижок або підвищеної комісії);

· інформації про наявність місць на конкретний заїзд або в конкретному засобі розміщення;

У туроператора є власний Інтернет-сайт (http://www.hamalia.ua). На сайті опублікована необхідна інформація як для потенційних клієнтів так і для туристичних агентств. Тут є розділ «WelcometoUkraine» де асортимент пропонованих турів і напрямків викладений англійською мовою (для зручності англомовних туристів).

ПрАТ «Гамалія» для просування свого турпродукту регулярно бере участь у туристських виставках як в Україні, так і за кордоном. На виставках «Гамалія» інформує споживачів про власні пропозиції на майбутній туристичний сезон, знаходить нових партнерів по збуту, розширює партнерські зв'язки (знайомство і переговори з постачальниками туристських послуг), обмінюється досвідом, створює позитивний імідж в громадській думці споживачів регіону.

На основі вивченої інформації про формування туристичного продукту пропоную технологію його створення:

1. Основні вимоги до розробки туристичного продукту.Перед розробкою туристичного продукту щоб уникнути прийняття неправильнихрішень слід розглянути ряд основних вимог (рис.2.8) :

Необхідно знати конкурентне середовище
Необхідно знати бажання і попит споживачів
Всі зацікавлені сторони / персонал, що мають відношення до продукту, повинні повністю знати продукт і особливо думку споживача
Споживач повинен розуміти продукт відповідним чином і позитивно реагувати на нього  

 

 


Рис.2.8. Основні вимоги перед створенням турпродукту

Туристичний продукт не дуже відрізняється від іншої продукції. Він вимагаєкомплектуючих, упаковки, просування та збуту. Він повинен бути конкурентним імати певну цінність для споживача.

Перелік контрольних питань по основних вимогам до розробки турпродукту (табл.2.5):

Таблиця 2.5

Питання Напрямок діяльності (приклад)
1. Ви вивчали своїх конкурентів? Аналіз місцевих, регіональних і міжнародних конкурентів
2. Чи знаєте ви очікування споживача? Вивчення ринку, анкети
3. Ви проінформували персонал вашої турфірми про споживачів вашого продукту? Семінари, тренінги, рольові ігри

 

1. Кожна ідея продукту, що розробляється повинна відповідати певним критеріям,які необхідно продумати заздалегідь. Екскурсійний тур з проживаннямі харчуванням зазвичай надає менше ціннісних якостей, ніж тематична і / абооздоровча поїздка.

Що слід враховувати при розробці турпродукту?

-тенденції в туристичній індустрії

-партнери, з якими слід співпрацювати в межах ланцюга обслуговування

-центральні теми

- принцип « Від ідеї до продукту»

-проживання

-об'єкти культури і відпочинку

-види активності (наприклад, пішохідний і велосипедний туризм,пригодницькі тури, оздоровлення, водний туризм)

-калькуляція

-комунікація і збут

-правові рамкові умови

-передовий досвід

3. Фактори успіху в розробцітуристичного продукту. Чому одні маршрути успішні, а інші ні? Чому Лох-Несс в Шотландії маєсильний імідж, хоча чудовиська не побачиш? Чому Берлінська стіна приваблює такбагато відвідувачів і чому Париж називають «містом кохання»?

Найбільш успішні фактори успіху при виборі маршрутів можна підсумуватинаступним чином:

- Фірмовий вид / бренд.

- Унікальна властивість продукції і теми.

- Емоції.

- У центрі уваги попит і очікування туристів.

- Поєднання відомих місць, імен і реальних подій.

- Загальна якість і стандарт послуг.

- Ясний опис пропонованих послуг.

- Співвідношення ціни та якості.

- Додана вартість (без додаткової оплати).

- Зручні умови бронювання.

- Високоякісна реклама (професійний текст і картинки / фільми іпіар).

- Принцип «AIDA» («Увага», «Інтерес», «Бажання» і «Дія»).Порівняйте з ситуацією в супермаркеті:спочатку звертаєш увагу на продукт («A»), потім порівнюєш йогопереваги з ціною, яку потрібно заплатити («I»), і, якщо відчуваєш, що хочешйого купити («D»), йдеш до каси і платиш («A»).

4. Етапи розробки туристичногопродукту (рис.2.8, 2.9, 2.10):

Етап 1 - Визначення мети (Якої мети повинен досягти продукт?) наприклад, : збільшення розміру прибутку  Зміцнення відносин зі споживачем  Нові цільові групи  Продовження сезону  Зміцнення іміджу  Продовження перебування  Збільшення кількості прибуваючих гостей  

 

 


Рис. 2.8. Перший етап розробки туристичного маршруту

Етап 2 - Визначення рамкових умов наприклад:  Аналіз продукції / конкурентів  Порівняльний аналіз  Регіональний аналіз / синергії (наявна продукція, варіанти дляспівробітництва, унікальні властивості власної продукції)  Спостереження за тенденціями (інтереси і попит споживачів)  
Етап 3 - Визначення послуг  Групування пропонованих послуг, розробка тем і ліній продукції  Визначення деталей продукції (найменування, період, цілі, тип поїздки іт.д.)  Варіанти замовлення (адреса, контактна особа, система бронювання)  Розрахунок ціни (тверда вартість, змінна вартість, наприклад, маркетинг,комісійні і т.д)  
Етап 4 - Встановлення ціни  Різні розрахунки (не кожен продукт повинен приносити прибуток одразу)  Комісійні (туроператора від ціни для споживача)

 


Рис.2.9. Етапи розробки туристичного маршруту

Етап 6 - Стратегія маркетингу і збуту Яким чином найкраще охопити споживача? (наприклад, за допомогоюрекламних листівок, Інтернету, каталогів, рекламних проспектів)  Турагент (між виробниками і споживачами)  Приймаюче агентство (співробітництво постачальників туристичних послуг по маршруту і туроператора)  Туроператори (групування власних і зовнішніх послуг)  Туристичні компанії (послуги та обладнання / технічні засоби (транспорт,проживання, харчування)  Інтернет / прямий збут  
Етап 5 - План поїздки  Точний опис сервісної складової і партнерів (уникненнянепорозуміння та правових проблем), без реклами (це буде пізніше)  Точний план-графік  Випробування, інформування зацікавлених сторін у всьому ланцюзі обслуговування  

 


Рис. 2.10. Заключні етапи формування туристичного продукту

Запропонований алгоритм розробки туристичного продукту був створений на основі вивчення теоретичного матеріалу з туроперейтингу та наочного аналізу процесу формування туристичної пропозиції в сегменті іноземного туризму туристичною компанією «Гамалія», та в подальшому може мати практичне значення для туроператорської діяльності досліджуваного підприємства.

 




Переглядів: 1538

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження попиту на туристичний продукт в сегменті іноземного туризму туроператора «Гамалія» | ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.