Туристичний оператор «Гамалія» є одним з найбільших туристичних підприємств України та має досвід роботи вже більше двадцяти років. Має широкий асортимент пропозицій як для українських туристів, що бажають відвідати інші країни, так і для іноземних туристів, що знайомляться з Україною. Туроператор надає самий широкий спектр туристичних послуг, постійно веде аналіз ринку та тенденцій, щоб завжди пропонувати туристам лише найцікавіше та найактуальніше. Аналіз фінансових показників свідчить про збиткову діяльність підприємства. Але така ситуація є характерною на сьогоднішній день майже для всіх великих туристичних підприємств України. Це пов’язано з нестабільною політичною та економічною ситуацією в країні.
Проаналізувавши такий процес, як формування нового турпродукту туроператором «Гамалія» в сегменті іноземного туризму можна сказати, що підприємство завдяки своєму величезному досвіду роботи має чітко налагоджену схему розробки своїх пропозицій, постійно прагне новацій в асортименті, безперервно вивчає ринок та його тенденції, дуже відповідально ставиться до кожного етапу формування турпродукту.
Формування національного туристичного продукту ґрунтується переважно на визначених туристично-рекреаційних ресурсах з елементами інновацій і є класичним поєднанням природних і культурно-історичних ресурсів. На основі вивчення процесу формування туроператором «Гамалія» туристичного продукту запропонована власна технологія розробки туристичної пропозиції, що в подальшому може бути використана на практиці туроператором «Гамалія».
РОЗДІЛ 3
РОЗРОБКА ІННОВАЦІЙНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ В СЕГМЕНТІ ІНОЗЕМНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ