МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вдосконалення процесів проектування туристичного продукту в сегменті іноземного туризму в УкраїніПроцес проектування інноваційного туристичного продукту для українського ринку в сегменті іноземного туризму почався з аналізу останніх новинок в світі техніки на технологій. Адже автор-розробник туру-новинки хотів сконцентрувати новизну пропозиції навколо якогось цікавого та незвичного способу проведення екскурсій чи засобу пересування туристів. Рішення знайшлось завдяки новації в світі транспортних портативних засобів.Поличку незвичайних персональних транспортних засобів поповнено: стартували продажі електричного моноцикла Ninebot One з системою само балансування (рис.3.1) [1]. Рис. 3.1. Ninebot One [1]
Аналогом проведення екскурсійних програм за допомогою індивідуальних не громіздких засобах пересування є екскурсії та прогулянки на Segway. Але дані електричні самокати є не дуже портативними, адже мають вагу близько 50 кг. Ninebot One важить 12 кг, що значно полегшує його транспортування. Пішохідні маршрути демонструють безліч цікавих місць, пам’яток архітектури та мистецтва. Однак прогулянка по центру Києва може розтягнутися за часом: довгі вулиці з величезними будинками і дуже велика кількість цікавих місць вимагають хоча б тижневого вивчення. Навіть простий променад по центру з мінімальним заходом до національного природничого музею, музею мистецтв ім. Ханенків чи інших може стати дуже виснажливим. Щоб не надто перевтомлюватись, та побачити якомога більше і за стисліший термін пішохідні маршрути по Києву чи іншому цікавому туристичному місту цілком можна проїхати на якому-небудь екологічно чистому транспорті. Так, екскурсія на найнботах допоможе оцінити по-новому звичні пішохідні туристичні маршрути або встигнути побачити більше, не забуваючи про свій комфорт. Пересуватися на Ninebot One необхідно стоячи, керуючи розгоном, гальмуванням і поворотами шляхом нахилу тіла [1]. Зрозуміло, перш ніж освоїти подібну техніку, доведеться деякий час потренуватися. При цьому новачки можуть закріпити на підставках для ніг невеликі додаткові коліщатка, які виключають ймовірність падіння набік. Основна частина рами моноцикла виконана з міцного магнієвого сплаву. Герметичне виконання електронного блоку дозволяє пересуватися по вологому дорожньому покриттю і в дощ, максимальна швидкість становить 14-20 км / год., запас ходу - близько 30 км. Переглядати статистику та інформацію про стан електричної системи власники Ninebot One зможуть через мобільний додаток Ninedroid App для операційної систем Android або iOS. Ціна - від 800 доларів США [1]. Дана пропозиція націлена на активну молодь, що не боїться експериментувати та отримувати незабутні відчуття, йдучи в ногу з прогресом. Аналіз і оцінка потреб ринку були проведені шляхом анкетування в соціальних мережах опитування в соціальних мережах(Дод. М). За проведеним анкетуванням було виявлено: 1) більшість потенційних покупців, обираючи тур до України, віддасть перевагу такомувиду відпочинку, як – екскурсійно-пізнавальний. 2) більшість потенційних покупців готові витратити на 3-денний тур в середньому до 500 євро на людину; 3) 100% опитаної молоді була зацікавлена новинкою – моноциклом та виявили бажання отримати можливість покататися на ньому. 4) для більшості покупців основним джерелом отримання інформації про тур є Інтернет і рекомендації друзів, знайомих, родичів. На підставі аналізу результатів анкетування було прийнято рішенння про створення нового туристичного продукту - тур «Наноподорож». Ухваленню рішення про створення туру «Наноподорож» сприяла велика кількість позитивних та зацікавлених відгуків від потенційних клієнтів, охочих побачити саме таким способом Україну. Формування нового турпродукту, дозволить фірмі скорегувати деякі слабкі її сторони: 1. Відсутність досвіду продажів турів, пов'язаних зіспеціальним обладнанням. Так, наприклад, можна очікувати, що досвід продажів такої специфічної пропозиції у менеджерів збільшуватиметься з кожною обробленої заявкою. Крім того, у придбанні досвіду зможе допомогти участь у спеціальних семінарах і виставках, листування з партнерами, обговорення питань на форумах, участь в інфо-турах, інтерес до думки туристів, які побували в турі, і т.д. Це допоможе розвинути креативне мислення та надихнути на створення ряду нових екстремальних пропозицій, що виведуть «Гамалію» в лідери як передового новатора на українському ринку. 2. Відсутність наочного інформаційного матеріалу для майбутніх туристів. Можливо, що спочатку буде відчуватися нестача інформаційного матеріалу. Але є кілька варіантів вирішення даної проблеми: інформування партнерів - постачальниківданого пристрою про створення таких спеціалізованих туристичних пропозицій, що підштовхне їх до створення відео інструктажів та наданні кваліфікованої допомоги у створенні рекламних матеріалів. Також під час діалогу з клієнтом можна використовувати електронні дані партнерів-постачальниів, що допоможуть ознайомитись з таким пристроєм. Розробка програми туру «Наноподорож»: Основні характеристики маршруту туру «Наноподорож»представлені в таблиці 3.1: Таблиця 3.1
|
||||||||
|