МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Азія й Океанія
Азія породила у свій час стільки різноманітних і багатих цивілізацій, що пізніше мистецтво азіатських народів представляється відносно малоцінним. Ми маємо на увазі культури, які колись іменували «примітивними», однак вивчення їх показало, що в дійсності вони є «, що затрималися», що застигли у своєму розвитку іноді на стадії, відповідної до культур мегалітичним, хоча предмети цієї культури виконані з високою технічною майстерністю. Вірніше назвати культуру цих народностей традиційною, тому що вони користуються предметами, які зробили колись їхні предки і які самі вони вже нездатні відтворити. Прихід європейців на початку XVIII ст
наніс більшої частини тубільних культур непоправний удар. І все-таки окремі райони цікаві своїми творами декоративного мистецтва, особливо острова Південно - Східної Азії. В Індонезії на острові Ніас існувало різьблення по каменю: рельєфними головами чудовиськ прикрашалися столи, зображеннями оленів і качкодзьобів -опорні стовпи, фігурами оленів - саркофаги. Там же зустрічаються кам'яні сидіння з підлокітниками у формі людської руки й декоративним зображенням предків у верхній частині спинки. Дерев'яні стовпи в житлах племені кемпа-каянг (острів Борнео) декоровані різьбленими розфарбованими зображеннями собаки (Лондон. Британський музей). На тому ж острові Борнео у даяків ставилися дерев'яні тотемні стовпи з різьбленими зображеннями тварин, а також труни у формі човна, прикрашені на обох кінцях і на кришці гравірованим орнаментом і фігурками, що зображують людей і тварин. Для даяків центрального Борнео характерно також прикраса одягу перлами, причому вони використовували не тільки перлини, добуті ними з морських раковин, але й скляне намисто, яке починаючи з XV століття привозили з Венеції. Жителі острова Церам, не знайомі з гончарним кругом, надають форму глиняним виробам за допомогою шестигранного бруса. Одним з ремесел, що існують на островах Південно-Східної Азії, є виготовлення тканин з кори, так званої «тапа». Ця техніка широко поширена й в інших тропічних районах, що не знають ткацтва (острова Полінезії, Болівія, Центральна Африка-У народностей ман- гбету). На Яві практикується вироблення шкіри; зі шкіри роблять надзвичайно багато декоровані маріонетки «вайянг*. Однією з характерних рис декоративного мистецтва Індонезії є широке поширення принципу симетрії.
|
||||||||
|