Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вихідні дані

Таблиця 1

Варіант Величина та її розмірність
D (м) L (м) f ρ (кг/м3) σ (Па)
0,4 0,25 0,3 80∙106
0,42 0,26 0,304 81,8∙106
0,44 0,27 0,309 83,5∙106
0,46 0,28 0,313 85,4∙106
0,48 0,29 0,317 87,2∙106
0,5 0,3 0,322 89,2∙106
0,53 0,31 0,326 91,1∙106
0,55 0,32 0,331 93,1∙106
0,58 0,33 0,336 95,1∙106
0,6 0,34 0,34 97,2∙106
0,63 0,36 0,345 99,4∙106
0,66 0,37 0,35 101,5∙106
0,69 0,38 0,355 103,8∙106
0,72 0,4 0,36 106∙106
0,76 0,41 0,365 108,4∙106
0,79 0,42 0,37 110,7∙106
0,83 0,44 0,375 113,2∙106
0,87 0,46 0,38 115,6∙106
0,91 0,47 0,386 118,2∙106
0,95 0,49 0,391 120,8∙106
0,51 0,397 123,4∙106
1,04 0,53 0,402 126,1∙106
1,09 0,55 0,408 128,9∙106
1,14 0,57 0,414 131,7∙106
1,19 0,59 0,42 134,6∙106
1,25 0,61 0,426 137,5∙106
1,31 0,63 0,432 140,6∙106
1,37 0,65 0,438 143,6∙106
1,43 0,67 0,444 146,8∙106
1,5 0,7 0,45 150∙106

 

Контрольні запитання

1. Для чого призначені валкові дробарки?

2. Яка класифікація валкових дробарок?

3. Яка будова та принцип дії валкової дробарки з одним рухомим валком?

4. Які основні параметри валкової дробарки?

5. Які валки бувають за формою поверхні?

 

 

Практична робота № 6

РОЗРАХУНОК барабанного млина

Мета роботи:Вивчити процес помелу, освоїти практично методику визначення параметрів барабанного млина.

 




Переглядів: 283

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність виконання роботи | Теоретична частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.