Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовність виконання роботи

1.Виписати вихідні дані з таблиці 1 згідно з варіантом (за порядковим номером в журналі).

2. Визначити середній радіус лопаті (м)

.

3. Визначити швидкість обертання лопатевих валів (1/с)

,

де Кш=0,4-0,5 – коефіцієнт швидкості обертання.

4. Визначити продуктивність змішувача (т/год.)

,

де φ=0,55-0,6 – коефіцієнт заповнення змішувача; k=0,6-0,8 – коефіцієнт повернення змішуваного матеріалу, що враховує також перекриття простору лопатями двох валів.

5. Визначити висоту змішувача (м)

.

6. Визначити ширину змішувача (м)

.

7. Визначити довжину змішувача (м)

,

де zп – кількість парних лопатей на валу.

8. Визначити місткість змішувача (м3)

,

де Ко=1,21-1,41 – коефіцієнт об’єму камери.

9. Визначити осьове зусилля, що діє на одну лопать (Н)

,

де С=3-9 – коефіцієнт опору.

10. Визначити осьове зусилля, що діє на лопатевий вал (Н)

.

11. Визначити дотичне зусилля, що діє на одну лопать (Н)

.

12. Визначити крутячий момент, що діє на лопатевий вал (Нм)

.

13. Визначити потужність для подолання опору змішуваного матеріалу руху в осьовому напрямі (Вт)

.

 

14. Визначити потужність для подолання сили тертя матеріалу по поверхні лопатей (Вт)

,

де f=0,5-0,65 – коефіцієнт тертя матеріалу по сталі.

15. Визначити потужність для подолання опору матеріалу руху по поверхні корпусу (Вт)

.

16. Визначити потужність для подолання опору матеріалу обертанню кронштейнів (Вт)

.

17. Визначити сумарну потужність приводу лопатевих валів змішувача (кВт)

,

де λ=1,1-1,3 – коефіцієнт запасу потужності, що враховує можливість заклинювання лопатевих валів; η=0,8-0,9 – ККД приводу.

 




Переглядів: 321

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична частина | Об'єкт і предмет соціології. Місце соціології в системі наук.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.