Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II розділ. Експериментальна частина.

Завдання розділу:

1. Розробити інноваційні технології (новітні технології або страви/вироби, впровадити нові види сировини/продуктів чи устаткування або застосувати нові кулінарні прийоми, режими, операції при виготовленні страв/вироби). В додаток внести акт відпрацювання технології нової або фірмової страви (виробу) та технологічну карту.

2. Розробити технологічні схеми на страви та кулінарні вироби.

3. Провести органолептичну оцінку.

4. Визначити структурно-механічні, фізико-хімічні, біологічні показники, розрахувати енергетичну цінність.

5. Проаналізувати отримані результати експериментів, порівнюючи їх із теоретичними положеннями, а також для подальшого практичного використання та рекомендацій.

6. Визначити конкурентоспроможність розробленої кулінарної продукції.

7. Провести розрахунок технологічних параметрів.

8. Для опрацювання експериментальних даних слід скласти таблиці, схеми, діаграми, в яких одержані дані згруповуються.

Теоретичні положення:

Розробка інноваційних технологій починається з формування наукової гіпотези. Формування наукової (або технологічної) гіпотези розглядається як передумова розробки нового продукту.

Як відомо, найбільш ефективне вирішення завдань по розробці і вдосконаленню технологічних процесів і нових видів продукції можна здійснити на основі комплексного або системного підходу до проблеми, який здійснюється в 4 етапи:

1) обґрунтування вибору сировини;

2) обґрунтування співвідношення компонентів;

3) обґрунтування технологічного процесу;

4) обґрунтування правильного підбору відповідно до принципів раціонального харчування.

Загальний план проведення теоретичних і експериментальних робіт

1. Формування наукової гіпотези і технологічної концепції розробки
Аналіз ролі цієї групи страв у харчуванні  
Аналіз сучасних напрямків технології даних напівфабрикатів
Формування наукової гіпотези
Постановка мети і задач дослідження. Моделювання технологічної системи виробів. Вибір об’єктів і методів дослідження.
2. Наукове обґрунтування рецептури і ТПВ
Обґрунтування співвідношення рецептурних компонентів на основі вивчення їх властивостей  
Обґрунтування параметрів і технологічного процесу виробництва
Розробка моделі рецептурного складу і технології напівфабрикатів і готових виробів на їх основі
Розробка проекту рецептури і принципової технологічної схеми ТПВ
3. Розробка рецептур, технологічного регламенту виробництва напів-фабрикатів. Оцінка якості розробки.
Розробка технології напівфабрикату
Розробка технології готових виробів
Оцінка органолептичних показників
Дослідження фізико хімічних властивостей
Дослідження реологічних показників
Оцінка якості технології і продукту
4. Розробка нормативної документації . Впровадження технології у виробництво.

 

 


Технологічні карти в експериментальній частині повинні мати наступний вигляд:




Переглядів: 465

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I розділ. Огляд літератури | ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА СТРАВИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.