Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація центрально-стислих стрижнів

З погляду поведінки під навантаженням стислі стрижні залежно від їхньої гнучкості

λ=νl/i (1)

(νl-приведена довжина, ν та i - відповідно коефіцієнт приведення довжини й радіус інерції поперечного перерізу в розглянутій головній площині інерції) можна розділити на три категорії:

- стрижні великої гнучкості (гнучкі стрижні λ>λгр= ), втрата стійкості яких відбувається при напругах, що не перевищують межу пропорційності σгп;

- стрижні кінцевої (малої, середньої) гнучкості 0<λ<λгр), що втрачають стійкість у межах прояву матеріалом фізичної нелінійності;

- жорсткі стрижні, що не втрачають стійкість аж до досягнення граничних напруг σгп (границя плинності σп у пластичних матеріалів або тимчасовий опір σв у крихких, λ< λ0).

Зокрема, для сталі λ0= 30-40, λгр= 80-100.




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Скалярное произведение векторов. | Визначення критичних напруг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.