Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота № 8 : визначення м’якості млива негашеного вапна.

Загальні відомості:

Негашене мелене вапно мусить мати певний ступінь подрібнення. М’якість млива вапна характеризується залишком частинок на ситах № 063 і 008. Згідно з ГОСТ 9179-77 масова частка залишку на ситі №063 не повинна перевищувати 1% , а на ситі № 008 – 10%. При більш грубому помелі у штукатурці, швах кладки і виробах можуть з’явитися тріщини як результат уповільненого гашення крупних зерен вапна.

Порядок виконання роботи:

Від проби вапна, заздалегідь висушеної протягом І год у сушиль­ній, шафі при температурі 105...ПО °С, відважити 50 г. У циліндричну коробку помістити сита так, щоб нижнє з сіткою й 008 було встановле­не у денце, а верхнє з сіткою № 063 стояло на нижньому. Всі частини приладу мають щільно входити одна в одну.

Вапно з фарфорової чашки слід висипати на верхнє сито і закрити його кришкою. Струшуючи прилад в похилому положенні і поступово обер­таючи його навколо вертикальної осі, вапно просіюють. У кінці дослі­ду роблять контрольне просіювання на чорний папір. Якщо протягом І хв крізь сита проходитиме не більше ніж 0.1 г вапна, можна вважа­ти просіювання закінченим. Окремо необхідно зважити залишки вапна на кожному ситі. М’якість млива в процентах дорівнюватиме масі вапна в грамах, що залишмося на ситі, помноженій на 2. Зробити висновок щодо сорту вапна. Для цього беруть дані про вміст непогашених зерен, швидкість гашення і м’якість млива вапна, отримані при виконанні по­передніх робіт. Дані дослідів порівняти з вимогами ГОСТ 9179-77.

 




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота №7 : визначення виходу вапняного тіста. | Робота №9 : визначення нормальної крутості цементного тіста.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.