Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вступ до математичного аналізу

2.1.Знайти значення функції, не користуючись правилом Лопіталя:

а)

Поділимо чисельник і знаменник на змінну у найвищому степені, тобто на :

б)

Помножимо чисельник і знаменник на вираз, спряжений до чисельника, тобто на :

в)

Позбудемося даної невизначеності, використовуючи першу чудову границю :

г)

Розкриємо дану границю за допомогою другої чудової границі: Для того, щоб можна було використати другу чудову границю, проведемо заміну Тоді маємо наступне:

Застосуємо другу чудову границю. Для цього піднесемо значення виразу до ступеню :

Відповідь:а) 7; б) ; в) 2; г)

2.2. Дослідити неперервність функції. Зробити схематичний рисунок

а)

Якщо для кожної точки а інтервалу виконується умова: , то дана функція є неперервною на даному інтервалі, в іншому точка а є точкою розриву.

Знайдемо критичні точки даної функції та перевіримо, чи є вони точками розриву:

Перевіримо, чи є точка точкою розриву:

 
 

, тому точка є точкою розриву другого роду, оскільки границя

Таким чином, інтервали неперервності:

б)

Функції однозначно є неперервними.

Перевіримо, чи є точками розриву точки та

Отже, точка є точкою розриву першого роду та точкою стрибка.

Таким чином, точка не є точкою розриву.

 

 

Отже, інтервали неперервності: .

Відповідь: а)

б)




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Диференціальне числення однієї змінної

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.