МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні рекомендації до темиПочинаючи дослідження даної теми, слід відзначити, що всупереч антиукраїнській політиці Російської та Австрійської імперій українська культура продовжували свій поступальний розвиток., збагачуючись новими досягненнями. Саме через культуру в ХІХ ст. відбувалося відродження української нації. При характеристиці стану освіти потрібно охарактеризувати освітні реформи в Російській та Австрійській імперіях, їх ідеологічну спрямованість, чітко виражений становий характер освіти, дати характеристику діяльності початкових і середніх навчальних закладів, становленню професійної освіти. Особливої уваги заслуговує питання про вищі навчальні заклади, зокрема, Харківський і Київський університети, які були не лише освітніми установами, а й центрами національного відродження в Наддніпрянській Україні, та Львівський університет, в якому на середину ХІХ ст. працювала кафедра української мови. Значних успіхів в Україні набули природничі і точні науки, розвитку яких не перешкоджала влада, оскільки їх результати мали практичне застосування. До цього періоду відносяться і перші спроби наукового дослідження історії України. Осередками науково – дослідної діяльності були вищі навчальні заклади, державні установи і громадські фахові товариства, діяльність яких слід охарактеризувати при розгляді питання. Протягом першої половини ХІХ ст. відбувається процес зародження нової української літератури, “батьком” якої вважається І.Котляревський, а його справу продовжили талановиті письменники П.Гулак – Артемовський, Є.Гребінка, Г.Квітка – Основяненко, П.Куліш, М.Шашкевич. Я.Головацький, І.Вагилевич та ін. Досліджуючи творчість видатних українських майстрів слова, особливу увагу варто звернути на творчість Т.Г.Шевченка, з ім’ям якого пов’язаний новий етап у розвитку української літератури. Нова українська література дала сильний поштовх розвитку театрального мистецтва, яке було представлене як аматорськими, так і першими національними українськими професійними театрами. Продовжуючи розгляд теми, необхідно звернути увагу на розвиток музичного мистецтва, яке розвивалося на багатому українському народнопісенному фольклорі; поєднання різних жанрів і стилів образотворчого мистецтва, провідне місце в якому належить Т.Г.Шевченку; появу нових тенденцій в розвитку архітектури.
|
||||||||
|