Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 8.3. Завдання до заняття 8

Теоретичні питання до заняття 8

1. Яка функція називається інтегральною функцією розподілу?

2. Сформулювати властивості інтегральної функції розподілу.

3. Що являє собою графік інтегральної функції дискретної випадкової величини?

4. Що являє собою графік інтегральної функції неперервної випадкової величини?

5. Яка функція називається диференціальною функцією розподілу?

6. Сформулювати властивості диференціальної функції розподілу.

7. Як визначити ймовірність попадання випадкової величини в заданий інтервал, якщо вона задана інтегральною функцією розподілу.

8. Як визначити ймовірність попадання випадкової величини в заданий інтервал, якщо вона задана диференціальною функцією розподілу.

 

Індивідуальні завдання до заняття 8

 




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задачі до розділу 8.2 | Розділ 9.1. Математичне сподівання неперервної випадкової величини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.