МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: ДИДАКТИЧНИЙ СТИЛЬ СПІЛКУВАННЯ ВИКЛАДАЧАВСТУПРозділ 1. ДИДАКТИКА ТА СПІЛКУВАННЯ ВИКЛАДАЧА1.1. Поняття та методологічна основа дидактики1.2. Особливості та функції педагогічного спілкування1.3. Педагогічне спілкування як дидактичний діалогРозділ 2. СПІЛКУВАННЯ ВИКЛАДАЧА ЯК ПРОВІДНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ2.1. Стиль спілкування викладача2.2. Моделі спілкування та установка викладача2.3. Спілкування викладача - особливий вид комунікативної творчостіВИСНОВКИСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Тема: ЕКОНОМІЧНІ ІГРИ ТА МЕТОДИКА ЇХ ВИКОРИСТАНЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ(коледжу, ліцею тощо)ВСТУПРозділ І. ЕКОНОМІЧНІ ІГРИ: СУТЬ І ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З (якогось конкретного навчального предмету) 1.1. Економічні ігри і їх суть1.2. Навчальні економічні ігри та їх класифікація Розділ ІІ. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ2.1. Використання дидактичних ігор на заняттях з (конкретного навчального предмету) 2.2. Етапи проведення економічної гри2.3. Ефективність ігрової форми навчання2.4. Різноманітність форм проведеня економічних ігор ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Тема: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ (з конкретної навчальної дисципліни) (в коледжі, ліцеї тощо) ВСТУП Розділ 1 ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ1.1. Інноваційні технології навчання та їх особливості1.2. Впровадження комп’ютерних технологій, як інноваційних форм в педагогічний процес вищих навчальних закладів І – ІІ рівнів акредитації1.3. Комп’ютери у школі та здоров’я студентівРозділ 2 КОМП’ЮТЕРНА ПІДТРИМКА ЗАНЯТЬ З (конкретної навчальної дисципліни, в конкретному типі навчального закладу)2.1. Комп’ютерна підтримка рівня знань студентів2.2 Застосування комп’ютерних технологій для навчання (конкретної навчальної дисципліни) 2.3. Організація експериментального дослідження: “Засвоєння вивченого матеріалу з (конкретної навчальної дисципліни) в навчальному закладі І – ІІ рівнів акредитації з використанням контролюючих комп’ютерних программ”ВИСНОВКИСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛДОДАТКИ Тема: ПРИЙОМИ РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ (з конкретної навчальної дисципліни) У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І – ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇВСТУПРозділ 1. ОГЛЯД ОСВІТНІХ І ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ1.1. Система розвиваючого навчання Л.Занкова1.2. Система розвиваючого навчання Д.Б. Ельконіна – В.В. Давидова1.3. Технологія розвитку критичного мислення студентів1.4. Технології проблемного навчанняРозділ 2. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ І ЇХ ВИКОРИСТАНИЯ НА ЗАНЯТТЯХ (з конкретної навчальної дисципліни)2.1. Прийоми (якогось відомого педагогі на заняттях з конкретної дисципліни) в системе розвиваючого навчання Л.Занкова.2.2. Прийоми (якогось відомого педагогі на заняттях з конкретної дисципліни) в системе розвиваючого навчання Ельконіна-Давидова.2.3. Прийоми й елементи критичного мислення, які використовуються на заняттях (з конкретної дисципліни) у ВНЗ І – ІІ рівнів акредитаціїВИСНОВКИСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
|
||||||||
|