МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: ПРОГРАМОВАНЕ НАВЧАННЯВСТУП
Розділ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМОВАНОГО НАВЧАННЯ 1.1. Генеза програмованого навчання 1.2. Рання історія програмованого навчання 1.3. Програмоване (автоматизоване) навчання як галузь практики 1.4. Психологічна оцінка проектів автоматизації навчання 1.5. Оцінка порівняльної ефективності автоматизованого й традиційного навчання 1.6. Оцінка принципів організації сукупності даних для комп’ютерних автоматизованих систем 1.7. Вимоги до організації діалогу 1.8. Оцінка використання нових можливостей діяльності педагога в умовах комп’ютерного навчання Розділ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ І – ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ 2.1. Поєднання програмованого навчання з використанням комп’ютера зі змістом, формами і методами навчання 2.2. Приклад використання методу лінійного програмування 2.3. Умови використання розгалудженого програмування (метод Краудера), а також методу адаптивного програмованого навчання 2.4. Приклад програмного навчального комплексу для вищих навчальних закладів І – ІІ рівнів акредитації курсу “Геодезія” ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Тема: ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ - КЛАСИФІКАЦІЯ СТИЛІВ КЕРІВНИЦТВА ВСТУПРозділ 1. ПОНЯТТЯ КЕРІВНИЦТВА, ВЛАДИ ТА ЛІДЕРСТВА1.1. Природа та визначення керівництва і лідерства1.2. Форми влади та впливуРозділ 2. СТИЛІ КЕРІВНИЦТВА2.1. Авторитарний та демократичний стилі2.2. Ліберальний стильРозділ 3. ТЕОРІЇ І СИСТЕМИ КЕРІВНИЦТВА3.1. Теорія Мак-Грегора3.2. Лайкертові системи керівництва, що зосереджене на роботі і на людині3.3. “Решітка менеджменту“ Блейка та Мутона3.4. Ситуаційні підходи до ефективного керівництваВИСНОВКИСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Тема: РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І – ІІ рівнів АКРЕДИТАЦІЇ ВСТУП Розділ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ1.1. Поняття творчості та творчих здібностей1.2. Підходи до визначення складових творчих здібностей особистостіРозділ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ2.1. Виховання творчих здібностей особистості в сім`ї.2.2. Методи розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання.2.3. Особливості виховання творчих здібностей студентів у позааудиторний час.ВИСНОВКИ СЛОВНИК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додаток 3
ЗРАЗОК ТИТУЛЬНОГО АРКУША
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ
Кафедра педагогіки
|
||||||||
|