Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контролювання як функція менеджменту

Контролювання- вид управлінської діяльності щодо оцінки рівня виконання завдань і досягнення цілей, виявлення відхилень, збоїв, недоліків та причин їхнього виникнення з метою уникнення нагромадження й повторення помилок, мінімізації втрат, подолання складних організаційних проблем тощо.

Контроль- елемент і чинник управління економічними суб'єктами, процесами, який полягає у нагляді за ними з метою перевірки відповідності їх стану законодавчим нормам, визначеним стратегіям, цілям, програмам розвитку тощо.

Як категорію менеджменту контроль класифікують за різними ознаками:

- за змістом:

* фінансовий контроль - система спостережень, перевірок, досліджень ефективності функціонування та розвитку фінансових ресурсів;

орієнтований на фінансову сферу підприємств, правильність і своєчасність виявлення відхилень тощо;

* виробничий контроль - порівняння показників виробничого планування з фактичними даними, аналіз відхилень; основними критеріями є строки виготовлення, якість продукції, ефективність використання виробничих потужностей, витрати підприємства;

* маркетинговий контроль - перевірка рівня реалізації маркетингової концепції підприємства; основними критеріями є ефективність рекламної кампанії, рівень конкурентоздатності продукції, якість післяпродажного обслуговування покупців, рівень витрат на збут і росування товару тощо;

- за етапами виробничо-господарської діяльності:

* попередній;

* поточний;

* завершальний (заключний).

Таблиця 13




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формули для розрахунку заробітної плати за різними системами | Види контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.