![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення критеріїв феномену Інтернет-залежностіЗдатність користування Інтернетом змінювати стан свідомості людини є вирішальним чинником, що призводить до поступового формування залежності. Занурюючись у віртуальну реальність, людина помічає, що негаразди і проблеми, які переслідують її у реальному житті, відходять на другий план. Повернення ж зі світу Інтернет-ігор є поверненням до повсякденності з усіма її недоліками. Онлайн-перебування з часом стає інструментом уникнення проблем, точніше – їх ігнорування. Для залежних від Інтернету віртуальна реальність є схованкою, де бажання здійснюються легше, а друзів більше, ніж у реальному житті. Існують достатньо чіткі критерії для діагностики патологічного користування Інтернетом: 1. нав’язливе бажання перевірити e-mail або інші програми для листавуння; 2. постійне очікування наступного виходу в Інтернет; 3. скарги оточуючих на те, що людина проводить надто багато часу в Інтернеті та витрачає на нього забагато грошей. Підлітки в яких стаж спілкування з комп’ютером від 8 місяців до 2-х років регулярного навантаження до 12 годин на добу, як правило, вже мають виразну девіантну поведінку, причому більшість із них потребує лікування в психоневрологічних диспансерах та проведення психокорекційної роботи. Проблеми, спричинені психологічною залежністю підлітків від комп’ютера, ускладнюються тим, що на даному етапі вивчення лікувальна та психокорекційна робота дає можливість повністю її позбавитися лише в 52%. Головні ознаки початку залежності: небажання залишати роботу або гру на комп’ютері; роздратування через вимушені відволікання; нездатність або небажання спланувати заздалегідь кінець роботи або гри на комп’ютері; надмірні грошові витрати на постійне оновлення програмового забезпечення та пристроїв комп’ютера; забування про домашні справи, навчання, домовленості; нехтування власним здоров’ям, гігієною й сном на користь спілкування з комп’ютером; готовність задовольнятися нерегулярними, випадковими харчуваннями, не залишаючи комп’ютера тощо [, 234][1]. Рано чи пізно, адиктивні особистості стають соціально дезадаптованими. Поява та збільшення кількості он-лайн знайомих сприяє віддаленню від родини, реальних друзів, відволікання від побутового життя. В період формування в людей юнацького віку вольової сфери, життєвих цінностей, критичного мислення і самосвідомісті поведінкові розлади і Інтернет-адикція як їх окремий випадок можуть негативно вплинути на становлення особистості, її успішну соціалізацію[][2]. Висновки до першого розділу: Походження терміну «субкультура» пов’язують із результатами роботи «чикагської» та «бермінгемської» шкіл в США. Опираючись на результати досліджень, науковці починають розглядати молодіжну субкультуру як підкультуру, але як винятково негативний варіант загальної культури суспільства. Отже, субкультура – це соціальні групи-ізгої, які не бажають бути частиною мейнстриму. Найчастіше «неформальні молодіжні субкультури» розглядаються як елементи некласичного постіндустріального суспільства, які випереджають час. Ступінь поширеності віртуальних розваг на сьогодні досягла такого рівня, що в сучасних дослідженнях виокремлюють субкультуру геймерів. Підлітки найчастіше стають групою ризику з позиції формування залежності від комп’ютерних ігор. Підлітковий вік – один із кризових етапів у становленні особистості. Це вік кардинальних змін у сфері свідомості, діяльності і системи взаємовідносин. Проаналізувавши теорії соціалізації, можна зробити припущення, що вперше зіткнувшись з Інтернетом і отриманими можливостями, недосвідчений користувач прагне якнайшвидше освоїти цей вид медіа. Внаслідок, Інтернет-залежні користувачі щораз більше часу проводять онлайн, у результаті чого, з'являються проблеми у різних сферах життя (навчанні, роботі), відносинах, здоров’ї. Ми приходимо до висновку, що інтернет-адикція є розладом поведінки, що руйнує людську діяльність, знижує її ефективність. Занурюючись у віртуальну реальність, людина помічає, що негаразди і проблеми, які переслідують її у реальному житті, відходять на другий план. Онлайн-перебування з часом стає інструментом уникнення проблем, точніше – їх ігнорування. Підлітки які проводять за компьютером до 12 годин на добу, як правило, вже мають виразну девіантну поведінку, причому більшість із них потребує лікування в психоневрологічних диспансерах та проведення психокорекційної роботи. Поява та збільшення кількості он-лайн знайомих сприяє віддаленню від родини, реальних друзів, відволікання від побутового життя. В період формування в людей юнацького віку вольової сфери, життєвих цінностей, критичного мислення і самосвідомісті поведінкові розлади і Інтернет-адикція як їх окремий випадок можуть негативно вплинути на становлення особистості, її успішну соціалізацію. Проаналізувавши всю теоретичну інформацію, стає очевидним, що вивчення психологічних особливостей підлітків залежних від Інтернету в Шостці є вкрай необхідним, бо на сьогодні це є однією із найактуальніших проблем.
|
||||||||
|