Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття 5.

1. Поняття та критерії виділення галузей міжнародного права.

2. Поняття та критерії виділення інститутів міжнародного права.

3. Що, на Вашу думку, визначає, чи буде конкретне питання регулюватись міжнародним правом? Свою думку аргументуйте з допомогою прикладів.

 

Завдання для самостійної роботи (3 год.)

За допомогою підручників, складіть перелік галузей міжнародного права, які виникли тільки у ХХ столітті, та надайте визначення кожної з них.

 

 

Лекція 7. Джерела міжнародного права

  1. Поняття джерел міжнародного права.
  2. Міжнародні договори та інші міжнародні документи.
  3. Стадії укладання міжнародного договору.
  4. Основні поняття міжнародно-договірної практики.
  5. Юридичне забезпечення укладання міжнародних договорів.
  6. Базові навики роботи з міжнародними договорами.
  7. Міжнародні звичаї.
  8. Загальні принципи права.
  9. Допоміжні засоби визначення норм міжнародного права.

 

Семінарське заняття 6.

  1. Поняття та види джерел міжнародного права: Чому розрізняють «формальні» і «матеріальні» джерела міжнародного права?
  2. Поняття міжнародного договору.
  3. Поняття міжнародного звичаю.

 

Завдання для самостійної роботи (3 год.)

Користуючись підручниками з міжнародного права та Віденською конвенцією про право міжнародних договорів 1969 р. надайте визначення термінів:

«укладання міжнародного договору», «підписання міжнародного договору», «парафування міжнародного договору», «ратифікація міжнародного договору», «приєднання до міжнародного договору», «прийняття міжнародного договору», «припинення міжнародного договору», «денонсація міжнародного договору ».

Лекція 8. Міжнародне право та права людини

  1. Поняття «прав людини» та його значення в сучасному політичному дискурсі.
  2. Гуманізація міжнародного права.
  3. Міжнародні механізми захисту прав людини: конвенційні та інституційні.
  4. Права людини та державний суверенітет.

 

Завдання для самостійної роботи (3 год.)

Підготуйте перелік міжнародних органів та організацій (як універсальних, так і регіональних), які здійснюють міжнародний захист прав людини. Кожному з них надайте коротку характеристику: 1) на підставі якого документу створений, 2) які саме його повноваження.




Переглядів: 287

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття 4. | Загальний обсяг роботи не має перевищувати 4 сторінок формату А4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.