Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальний обсяг роботи не має перевищувати 4 сторінок формату А4.

 

Лекція 9. Міжнародні організації

  1. Роль міжнародних організацій у сучасному світі.
  2. Організація Об’єднаних Націй.
  3. Значення Статуту ООН.
  4. Регіональні міжнародні організації. Рада Європи, ОБСЄ, Європейський Союз, СНД.
  5. Спеціалізовані міжнародні організації.
  6. Суть і значення повсякденної діяльності міжнародних організацій.
  7. Міжнародні організації як сфера діяльності юриста-міжнародника.

 

Семінарське заняття 7.

  1. Поняття міжнародної організації. Міжнародні урядові та неурядові організації. Міжнародні конференції.
  2. Цілі і Принципи ООН у її Статуті.
  3. Головні органи ООН.
  4. Поняття регіональних та спеціалізованих міжнародних організацій.

Завдання для самостійної роботи (3 год.)

Користуючись підручниками, енциклопедіями та довідниками, надайте письмове визначення термінів:

міжнародна міжурядова організація, міжнародна неурядова організація, універсальна міжнародна організація, регіональна міжнародна організація, спеціалізована міжнародна організація, орган міжнародної організації.

 

ТЕМА 5. Україна та міжнародне право (8 год.)

 

Лекція 10. Україна та міжнародне право

  1. Україна як суб’єкт міжнародного права.
  2. Еволюція та сучасний зміст міжнародної правосуб’єктності України.
  3. Правові проблеми в зовнішніх зносинах України.
  4. Україна в міжнародних судових установах.
  5. Договірно-правовий департамент Міністерства закордонних справ України.

 

Завдання для самостійної роботи (6 год.)

Висловіть обґрунтовану позицію з такого питання: чи могла б, на Вашу думку, Україна вирішити всі свої зовнішньополітичні проблеми шляхом простого й неухильного слідування всім чинним для неї нормам міжнародного права?

Обсяг відповіді не має перевищувати 4 сторінок формату А4.

ТИПОВЕ ЗАВДАННЯ МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ №2

 

1.Поняття загальних принципів права.

2. Поняття та класифікація міжнародних організацій.

 

Контрольні запитання до змістового модуля ІI

 

  1. Поняття галузі міжнародного права.
  2. Поняття інституту міжнародного права.
  3. Поняття міжнародного договору.
  4. Найменування міжнародних договорів.
  5. Стадії укладання міжнародного договору.
  6. Поняття міжнародного звичаю.
  7. Поняття загальних принципів права.
  8. Поняття прав людини.
  9. Гуманізація міжнародного права.
  10. Міжнародні документи в галузі захисту прав людини.
  11. Міжнародні організації в галузі захисту прав людини.
  12. Структура ООН.
  13. Статут ООН як основоположний документ сучасного міжнародного права.
  14. Поняття та класифікація міжнародних організацій.
  15. Правові проблеми в зовнішніх зносинах України.



Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття 5. | Exercise 3. Put the noun in plural. Indicate where two variants are possible.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.083 сек.