МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯМетоди навчання Методи навчання (гр. methodos – шлях пізнання, спосіб знаходження істини) – це впорядковані способи взаємопов’язаної, цілеспрямованої діяльності педагога і студентів, спрямовані на ефективне розв’язання навчально-виховних завдань. Вони реалізуються через систему прийомів і засобів навчальної діяльності. Словесні методи навчання- поточні(оглядові) лекції, які передбачають оповідну, описову форму розкриття навчального матеріалу, з використанням мультимедійного забезпечення. Вербальний метод навчання використовується під час проведення: семінарських занять. Він передбачає закріплення попереднього матеріалу у формі усного опитування студентів з використання новітніх педагогічних методик: «мозкова атака», «правовий ринг», модулювання певних практичних ситуацій діяльності судових та правоохоронних органів, з розподілом рольових функцій між студентами, з метою з’ясування форм взаємодії адвокатури України з державними органами при захисті законних прав та інтересів особи і громадянина. До наочних методів навчання відносяться: використання викладачем пояснювальних таблиць, схем (що надаються у роздрукованому виді під час проведення аудиторного заняття), а також знаходяться у вигляді альбому схем з навчальної дисципліни «Адвокатура України» в додатку №3 начально-методичного комплексу дисципліни. В рамках самостійної та індивідуальної роботи студентів передбачені складання логічних схем по закріпленню теоретичних питань, як: - структури адвокатури України, її нормативного забезпечення; - правового статусу адвоката, іноземної особи яка має право на заняття адвокатською практикою в Україні (на підставі нового законодавства України). Розмежування понять: «адвокат – захисник», «адвокат - представник», «інша особа», яка виступає в якості представника. Рефератні повідомлення, які готуються студентами денної форми навчання рекомендовано виконувати у вигляді презентацій.
|
||||||||
|