Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ

Методи навчання

Методи навчання (гр. methodos – шлях пізнання, спосіб знаходження істини) – це впорядковані способи взаємопов’язаної, цілеспрямованої діяльності педагога і студентів, спрямовані на ефективне розв’язання навчально-виховних завдань. Вони реалізуються через систему прийомів і засобів навчальної діяльності.

Словесні методи навчання- поточні(оглядові) лекції, які передбачають оповідну, описову форму розкриття навчального матеріалу, з використанням мультимедійного забезпечення.

Вербальний метод навчання використовується під час проведення:

семінарських занять. Він передбачає закріплення попереднього матеріалу у формі усного опитування студентів з використання новітніх педагогічних методик: «мозкова атака», «правовий ринг», модулювання певних практичних ситуацій діяльності судових та правоохоронних органів, з розподілом рольових функцій між студентами, з метою з’ясування форм взаємодії адвокатури України з державними органами при захисті законних прав та інтересів особи і громадянина.

До наочних методів навчання відносяться: використання викладачем пояснювальних таблиць, схем (що надаються у роздрукованому виді під час проведення аудиторного заняття), а також знаходяться у вигляді альбому схем з навчальної дисципліни «Адвокатура України» в додатку №3 начально-методичного комплексу дисципліни.

В рамках самостійної та індивідуальної роботи студентів передбачені складання логічних схем по закріпленню теоретичних питань, як:

- структури адвокатури України, її нормативного забезпечення;

- правового статусу адвоката, іноземної особи яка має право на заняття адвокатською практикою в Україні (на підставі нового законодавства України).

Розмежування понять: «адвокат – захисник», «адвокат - представник», «інша особа», яка виступає в якості представника.

Рефератні повідомлення, які готуються студентами денної форми навчання рекомендовано виконувати у вигляді презентацій.




Переглядів: 295

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Адвокатура у Франції | Методи контролю(поточний та підсумковий контроль)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.