Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вміст звіту

Звіт має містити:

1.Постановку задачі.

2. Схему реалізованого методу.

3. Результати розв'язання СЛАР за допомогою програми.

4. Результати порівняння лівої частини системи з підставленим розв'яз­ком і правої частини.

5. Для наближених методів навести залежність кількості ітерацій розглянутого методу від заданої точності (графік).

6. Аналіз результатів і висновки з роботи.

2.6 Контрольні запитання і завдання

 

1. Дайте визначення системи лінійних рівнянь.

2. На які класи поділяються чисельні методи розв'язання систем лінійних рівнянь?

1. Як оцінити точність отриманого розв'язку СЛАР?

2. Що є розв’язком СЛАР?

3. В чому полягає ідея ітераційних методів?

4. На яких обчислювальних схемах базується метод Гауса та його модифікації?

Таблиця 2.1 Варіанти індивідуальних завдань

 

№ вар СЛАР Метод № вар СЛАР Метод
; Зейделя ; Зейделя
; Ітера- ційний ; Ітера- ційний
; Зейделя ; Ітера- ційний
; Ітера- ційний ; Головних елементів
; Зейделя ; Головних елементів
; Ітера- ційний ; Ітера- ційний
; Зейделя ; Ітера- ційний
; Ітера- ційний ; Ітера- ційний

 

 




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст звіту | ІНТЕРПОЛЯЦІЯ ФУНКЦІЙ У МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЯХ СКЛАДНИХ ОБ'ЄКТІВ І СИСТЕМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.