Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Статеві (гендерні) властивості індивіда

маскулінність– риси особистості, які у своїй сукупності відносяться до традиційно чоловічих рис особистості;

фемінність– риси особистості, які у своїй сукупності відносяться до традиційно жіночих рис особистості.

Статеві рівні: генний, анатомічний, фізіологічний, психологічний.

Статева ідентифікація особистості (віднесення себе до певної статі) закладається в 3-річному, а завершується у підлітковому віці.

Порівняльна характеристика стилів життя (за статтю)

Особливості чоловічого стилю життя Особливості жіночого стилю життя
Предметно-інструментальний стиль Емоційно-експресивний стиль
Переважання активності діяльності, зовнішньої активності предмета Переважання емоційного ставлення до того, що відбувається
1. Професійна діяльність 1. Сім’я
2. Інтерес до змісту діяльності 2. Емоційний клімат, міжособистісне спілкування
3. Інтерес до точних наук, техніки 3. Інтерес до гуманітарних наук
4. Практичний стиль спілкування 4. Менш активний стиль спілкування
5. Змагальний стиль спілкування 5. Відсутність змагань в спілкуванні
6. Широкі групи спілкування 6. Утворення закритих мікрогруп
7. Переважає емоційна стриманість 7. Емоційні, вільно висловлюють свої почуття, відчувають потребу ділитися своїми почуттями
8. Менш здатні до емоційного співпереживання, розуміють раціонально 8. Висока здатність до співпереживання (емпатія)
9. Зрозуміти іншого – знати цю людину, як вона мислить, як може вчинити, повестися в тій чи іншій ситуації 9. Зрозуміти іншого – відчути те, що він переживає
10. В поведінці та спілкуванні більш відкрито агресивні 10. В поведінці та спілкуванні приховано агресивні

Андрогінія – успішне поєднання у особистості традиційно чоловічих та жіночих якостей. (Термін увів американський психолог С.Бем).


Нейродинамічні властивості індивіда

1. Властивості нервової системи:

сила – здатність нейронів та нервової системи в цілому витримувати значне навантаження;

врівноваженість– збалансованість або переважання процесів збудження та гальмування один над одним;

лабільність (рухливість)– здатність нервових процесів швидко зміняти один одного;

динамічність– легкість виникнення збудження та гальмування в процесі формування умовного рефлексу.

2. Основні властивості нервової системи залежать від віку та статі.

3. Розбіжності в процесуальних характеристиках збудження (лабільний процес) та гальмування (малолабільний процес).

4. Рівень аналізаторних кіркових та підкіркових зон.




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вікові властивості індивіда | Асиметрії мозку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.