Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Формування та розвиток особистості.

 

Розвиток – це ускладнення, оновлення, підвищення рівня організованості, відносної самостійності будь-якої системи.

Розвиток особистості означає формування соціально-психологічних якостей людини, набування суспільно-історичного досвіду, розширення сфер активності пізнавальної, творчої, громадянської та іншої. Це підвищення рівня свободи та відповідальності людини, це формування здатності визначати життєві цілі, смисли та реалізовувати їх, це формування такої поведінки, яка мотивується загально-людськими ідеалами, та духовними цінностями.

Розвиток особистості – це складний, суперечливий, суспільно-історично обумовлений процес кількісних та якісних утворень людини, її поведінки, її діяльності.

Активно-діючи причини або чинники є детермінантами в широкому розумінні або факторами.

Фактори розвитку.

· Об’єктивні – незалежні від свідомості людини : спадковість (внутрішній фактор), середовище (зовнішній фактор)

· Суб’єктивні фактори – це свідомість та самосвідомість, воля, життєві цілі та смисли, життєва позиція та інше.

 

Спадковість є необхідною умовою та передумовою життя та розвитку, та активно-діючим фактором.

Суспільно-історичне середовище і є вирішальним фактором формування і розвитку особистості.

Навчання та виховання є способом спеціально організованого та спрямованого впливу суспільства на формування та розвиток особистості.

Єдність об’єктивних та суб’єктивних факторів визначають розвиток особистості.

 




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конституційні властивості індивіда | The Approach and Principles

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.