МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Синтетичні» вчення про управлінняНа відміну від підходів до управління, ставлять на перше місце завдання або людини, або адміністрування (управлінську діяльність), для «синтетичних» підходів характерний погляд на управління як на багатопланове, комплексне і змінюється явище, пов'язане безліччю зв'язків з внутрішнім і зовнішнім оточенням організації. Основою для більшості цих навчань у найзагальнішому сенсі є так званий системний підхід до організації, який розглядає її як багатопланове явище, що пов'язує в органічне єдине ціле цілі, ресурси і процеси, що протікають в організації і поза нею. Для окремих навчань про управління характерна наявність упору на якесь ключове з точки зору даного вчення напрям (цілі, зовнішнє середовище, структура і т.п.). Проте їх принципова відмінність від «одновимірних» навчань полягає в тому, що всі вони виходять з багатовимірності організації та управління нею і з необхідності врахування в управлінській діяльності впливу і взаємодії безлічі чинників, що знаходяться як усередині, так і поза організацією і надають прямий і непрямий вплив на її функціонування. Іншою важливою особливістю управлінських навчань даного напрямку є те, що вони всі в більшій чи меншій мірі виходять з наявності так званого системного ефекту, що виражається в тому, що ціле завжди якісно відмінно від простої суми складових його частин.Одним з найвидатніших теоретиків сучасності в галузі управління безсумнівно є Пітер Дракер, автор багатьох книг з управління, консультант найбільших фірм, професор Нью-Йоркського університету протягом більш ніж 20 років, а з 1971 р. - професор Вищої школи Кларемонт в Каліфорнії. Одним з найвідоміших теоретичних положень, висунутих Дракером, є його концепція управління за цілями (МВО). Це з'явилося революционизирующим починанням в управлінні, так як в 50-х рр.., Коли він висунув цю концепцію, в основному увагу менеджерів була сконцентрована на функціях і процесі. Ідея Дракера про те, що управління має починатися з вироблення цілей і потім переходити до формування функцій, системи взаємодії та процесу, докорінно перевернула логіку управління.Серед «синтетичних» навчань про управління помітне місце займають ситуаційні теорії. Суть даних теорій полягає в тому, що результати одних і тих же управлінських дій у різних ситуаціях можуть дуже сильно відрізнятися один від одного. Тому, здійснюючи всі необхідні управлінські дії, такі, як планування, або распорядительство, або контроль, менеджери повинні виходити з того, в якій ситуації вони діють.
|
||||||||
|