Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Менеджмент на зламі 20-21 століть

Події XX століття - дві найжорстокіші світові війни, появатоталітарних держав, процеси розвитку всесвітньої системи гос-подарювання, ринкових відносин і демократичних структур, на-уково-технічна революція - привели до зміни мислення і системицінностей. Суть цієї трансформації - криза гуманізму.

Загалом, характеризуючи культурний розвиток XX сто-ліття, слід звернути увагу на ряд наступних його суттєвихвзаємопов'язаних рис. Виключного значення в культурі XX сто-ліття набули наука і техніка. Наука досягла значних висот прак-тично в усіх сферах буття людини. З'явилося багато нових наук,значення яких ще повністю не виявилось: кібернетика, екологія,генна інженерія; відбулися революційні відкриття в галузі ядер-ної фізики, хімії, математики, психології. Науково-технічна рево-люція здійснює небувалий переворот у житті людей. У найбільшрозвинених країнах формується постіндустріальне суспільство,для якого характерні такі риси: створення економіки послуг, домі-нування у суспільстві науково-технічних спеціалістів, пануванняінформаційного сектора в економіці, зростання соціальної мобіль-ності, темпу життя.

Сучасні дослідники по-різному оцінюють вплив науково-техніч-ної революції на життя суспільства. З одного боку, висловлюєтьсяоптимістична впевненість у безмежних можливостях науково-технічного розуму, висуваються технократичні утопії (Тоффлер,Масуда); з іншого - посилюються антисцієнтистські настрої. Тех-ногенні кризи, поява глобальних проблем вказують на те, що на-уково-технічний прогрес, позбавлений гуманістичного виміру,не врівноважений прогресом моральним і духовним, несе загрозулюдству. Найбільш значимими та пріоритетними проблемами сучасностівиступають глобальні проблеми. Термін «глобальні проблеми» бувуведений у наукову літературу і отримав широке розповсюдженнязавдяки діяльності Римського клубу. Сьогодні під глобальнимипроблемами розуміють цілу низку проблем, які зачіпають життявсього людства, а їх розв'язання можливе лише зусиллями всіх на-родів, які населяють Землю. Весь комплекс глобальних проблемможна згрупувати навколо трьох фундаментальних напрямківрозвитку, що описують спосіб існування людини у світі: «людина -техніка», «людина - культура», «людина - природа». У кожній ізцих систем по-своєму проявляється загроза людству. Зокрема, усистемі «людина - техніка» загроза виникає з боку використаннятаких видів енергії як ядерна, термоядерна тощо. Зовсім невідомідля людини наслідки роботи машин, що працюють на принципахсамовдосконалення і самонавчання. Система «людина - культу-ра» зачіпає сутнісні риси людського буття, і скорочення культур-ного поля людини загрожує всім. Система «людина - природа»складалася тисячоліттями. І якщо на початку людської історії вній діяли табу, ритуали, культи, що досить адекватно часу забез-печували єдність природного і штучно створеного, то на сучасномуетапі, внаслідок нерозумного втручання людини в природу, остан-ня все більше починає проявляти себе як могутня сила, що зможезнищити все людство.




Переглядів: 649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Синтетичні» вчення про управління | Загальна характеристика стратегічного управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.