Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципова схема роботи системи дистанційного керування електродвигуном з аварійним захистом(1)

Кожна принципова схема повинна мати опис її роботи. Тому повинні біти повинні бути розглянуті всі режими роботи схеми.

1. Режим вмикання ел. двигуна в живлення для пуска насосу. Для вмикання живлення на пульті керування натискується кнопка SB2. Одночасно контакти МП1-1 і МП1-2 замикаються і вмикається зелена лампа HL2 і роз’єднується контакт МП1-3 і вмикається червона лампа НL1. Також замикається контакти МП1-4, МП1-5, МП1-6. Через ці контакти подається живлення на М1.

2. Режим вимкнення живлення. Для цього на пульті керування натискується кнопка SB1При цьому контакт МП1-1 розмикається і припиняється подача живлення на МП1. МП1-2 розмик., лампа НL2 вимик., МП1-3 замик. і вмик. НL3. Контакти МП1-4, МП1-5, МП1-6 розмикаються і припиняється подача живлення на М1.

3. Режим аварійного захисту. Складається з 2х частин:

1) FP1, FP2. Якщо струм більше, то роз’єднується ланцюг живлення.

2) Спрацьовує, якщо зупиняється робоче колесо відцентрового насосу. Визначається зупинка за допомогою контролю тиску на виході насосу. Якщо тиск стає менше за робочий тиск, тоді спрацьовує електрична схема аварійного захисти. Робота схеми запускається мікропроцесорним приладом ІТМ-11. Якоща тиск після насосу менше робочого, то ІТМ-11 вмикає живлення на твердотільне реле, яке формує дискретний сигнал ДО1, тобто замикає контакт на допоміжному ел-маг реле КМ1, яке в свою чергу підключене до блоку живлення постійного струму 24В. КМ1 спрацьовує і контакт КМ1-1 замикається.

Вмикається НL3, яка вказує на аварію, замикається КМ1-1 і вмикається живлення лампи НL4, яка вказує, що авар. захист реле КМ2 спрацював. КМ2-2 розєднується і вимикається живлення на МП1. Тому МП1-3 замикається і вмикається лампа НL1. Контакти МП1-4, МП1-5 і МП1-6 розмик.і живлення на М1 не подається.




Переглядів: 1076

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поясніть яка кількість контактів має бути у схемі з технологічними блокуваннями | Принципова схема роботи системи дистанційного керування електродвигуном з аварійним захистом(2)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.