Принципова схема роботи системи дистанційного керування електродвигуном з аварійним захистом(2)
4. Запуск електродвигуна в роботу (вмикання живлення після аварії або після спрацювання FP1, FP2). Натискується кнопка SB2. Подається живлення на МП1. Контакти МП1-1, МП1-4, МП1-6 замикаються. Як тільки вимикнуться лампи НL3і НL4, КМ1-1 розімкнеться, КМ1-2 замкнеться. Тоді кнопку SB2відпускають. Пішов струм.
Поясніть на прикладі призначення системи з технологічного блокування(1)
Технологічне блокування повинне спрацьовувати при виході з ладу електродвигунів, що можна визначити по падінню тиску в трубопроводі, або при падінні тиску речовини, що дають нам постачальники. При технологічних блокуваннях мають зачинятися клапани(крани),та відключатися сигнали регуляторів і відключатися вихідний сигнал,тобто регулюючі клапани мають закрити повністю трубопроводи.